۴۹۸۸۵۵
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

دفترچه بیمه تامین اجتماعی حذف شد

دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان ، امروز چهارشنبه طی مراسمی در بیمارستان شهید معیری و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما، حذف شد.

خبرگزاری ایرنا: بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس در تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان بدون در دست داشتن دفترچه درمانی و فقط با یک کارت ملی می توانند خدمات ، دریافت کنند.
همچنین دیگر نیازی به داشتن دفترچه برای نسخه نویسی پزشکان نیست چون این خدمات به صورت الکترونیکی به بیماران ارائه می شود و پزشکان نیز نسخه الکترونیکی برای بیماران تجویز می کنند.
برای حذف دفترچه ها در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی زیرساخت های لازم فراهم شده است و به همین منظور تمام حدود ٤٢ میلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی دارای پرونده الکترونیکی هستند.
پروژه حذف دفترچه ها در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی از حدود ۲ سال گذشته کلید خورد و برای نخستین بار در استان یزد و آن هم برای بیماران خاص در آبان سال ٩٤ آغاز شد.
به همین منظور در سال ۹۵ نیز برنامه ریزی برای حذف این دفترچه ها در تمام مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی با تامین زیرساخت ها انجام و امروز جشن آن هم برگزار شد.
از این پس بیمه شدگان و مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند تنها با استفاده از کد ملی در تمامی مراکز ملکی این سازمان خدمات درمانی دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از جمله شرکت کنندگان این مراسم بودند که از نحوه اجرای حذف دفترچه ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان بازدید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      من این خبر را باور نمیکنم.خیلی مشکلات هست که هنوز برطرف نشده است.مثلا دکترها و بیمارستان از کجا میفهمد که پول بیمه داده شده،یا نسخه را چگونه به داروخانه،آزمایشگاه،عکسبرذاری و بقیه جاها اعلام میکنند.وخیلی مشکلات دیگر.الان که کاغذ و مدرک است تامین اجتماعی به انها بدهکاره و نمیتوانند ثابت کنند ،وای به ان روزی که الکترونیکی لشود،با یک دگمه تمام مدارک پاک میشود.

      پاسخ ها

      • شاهین

        با این وضع اینترنت

    • بدون نام

      بهتر .خدماتی وجود نداره

    • بدون نام

      همین دفترچه ها بهتره ...اونجوری دردسره

    • بدون نام

      حالا چه شود تا این جا بیفته با این مملکت بی در ودروازه

    • بدون نام

      آیا در اجراء بیمه شده به مشکل نمیخورد؟؟؟

    • حسین

      سلام یکی نیست بگه پدرجان اول 6 ماه آزمایشی کار میکردی بعد عملیاتی میشد
      دفترچه هست این وضع نابسامانه وای به حال نداشتن مدرک که موضوعی یا مطلبی را بخواهی ثابت کنی

    • بدون نام

      اگ در مسافرت باشیم اگ بریم پیش مطب یا بیمارستان اگ کارت ملی همراهمون نباشه چی...!؟ آیا نشون دادن گواهینامه میشه

    • بدون نام

      نباید جوری باشه که هر کارمند بیمارستان و پزشک و داروخانه ای بتونه کدملی شخص رو بزنه و سوابق بیماری هاشو که جزء شخصی ترین حریمشه ببینه وگرنه همه قید بیمه رو میزنن اونم این بیمه با این خدمات درخشان تا به امروز

    • رضا

      این از جمله کارهای نسنجیده ای است که گندش در خواهد آمد. اگر دارو خانه دارو را نداشته باشد یا چند قلم از آن را داشته باشد تکلیف چیه؟

    • زهرا

      این قانون کی بنا کرد دفترچه داشتیم وضع درمانی پر صفر هستش وای به حال این ملت بد بخت آخه این ور چکاری شب میخوابین روز یه قانونی به پا میکنید خلاصه تا شما نفس مردم نگیرن ول بکن نیستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج