اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۸۹۰۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

رد صلاحیت ۳۳ داوطلب انتخابات میان دوره‌ای مجلس

رئیس ستاد انتخابات کشور آمار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به نتایج ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه، گفت: همانطور که می‌دانید ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در ۴ حوزه انتخابیه از ۸ اسفند ماه آغاز و مراحل بررسی صلاحیت آنها در ۲۴ اسفند ماه به پایان رسیده است.

وی در ادامه،‌ افزود: در این انتخابات نیز ۲۸۷ نفر ثبت‌نام به عمل آوردند که بررسی صلاحیت این افراد توسط هیأت‌های اجرایی با توجه به استعلامات مراجع چهارگانه صورت گرفت که بر این اساس صلاحیت ۲۳۶ نفر تأیید صلاحیت، ۳۳ نفر رد صلاحیت و ۱۸ نفر هم از حضور در این رقابت انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در بیان جزئیات این آمار، گفت: تعداد ۴۶ نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس ثبت‌نام کردند که صلاحیت ۴۳ نفر تأیید و صلاحیت ۳ نفر رد شد.

احمدی با بیان اینکه تعداد ۵۹ نفر در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به بررسی صلاحیت داوطلبین، صلاحیت ۵۶ نفر تأیید و یک نفر رد صلاحیت و ۱۲ نفر هم از حضور در این رقابت انصراف دادند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه اصفهان ۱۳۱ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند،‌ گفت: صلاحیت ۹۶ نفر در این حوزه تأیید، صلاحیت ۲۳ نفر رد و ۱۲ نفر هم از رقابت در این انتخابات انصراف دادند.

احمدی، ادامه داد: همچنین تعداد ۵۱ نفر در حوزه انتخابیه بندر لنگه ثبت‌نام به عمل آوردند که صلاحیت ۴۱ نفر تأیید و ۶ نفر رد صلاحیت و ۴ نفر هم از حضور در این انتخابات انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: بر اساس قانون کسانی که صلاحیتشان رد شده می‌توانند در مدت مقرر که از ۲۶ تا ۲۹ اسفند ماه است شکایت خود را به هیأت‌های نظارت استان اعلام کنند و اگر هم صلاحیت این افراد مجدداً از سوی هیأت نظارت استان رد شد این فرصت برای آنها وجود دارد که شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کرده و در نهایت جواب قطعی خود را از این نهاد و در موعد مقرر دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دستور کار آغاز انتخابات شوراها با ارسال بخشنامه‌ای از سوی وزیر کشور به کلیه فرمانداران و بخشداران از امروز شروع شده، گفت: داوطلبان شرکت در این انتخابات می‌توانند از ۳۰ اسفند ماه به مدت ۷ روز با حضور در تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ثبت‌نام به عمل آورند.

احمدی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ۲۲ فروردین آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سؤال خبرهایی مبنی بر رد صلاحیت آقای رسایی در حوزه انتخابیه اصفهان مطرح شده آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اظهار داشت: این موضوع چون در مرحله‌ای است که فرصت و امکان شکایت از سوی داوطلبان وجود دارد و جواب قطعی اکنون مشخص نیست لذا ذکر نام نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بنده خدا از خیر ریاست جمهوری گذشت ولش کنید بگذاربد نفس راحتی بکشه. خسته شده در برجام خیلی خسته شدتا قلبش در اورد اه اه اه اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج