۴۹۹۱۸۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

«کنسرت شب فرشتگان» بنیامین در آمریکا

خواننده فیلم «سلام بمبئی» که این روزها در خارج از کشوربه سر می‌برد، از برگزاری کنسرتی نوروزی در آمریکا خبر داد.

وب سایت موسیقی ایرانیان: خواننده فیلم «سلام بمبئی» که این روزها در خارج از کشوربه سر می‌برد، از برگزاری کنسرتی نوروزی در آمریکا خبر داد.
«کنسرت شب فرشتگان» بنیامین در آمریکا

بنیامین بهادری که با جدی‌تر شدن آغاز پروژه ساخت «سلام بمبئی ۲» گفته می‌شود زمزمه آغاز مذاکرات برای حضور این خواننده در دومین قسمت این فیلم جدی‌تر از قبل به میان آمده است، برگزاری کنسرت بزرگ سن خوزه را تنها اجرای برنامه‌اش در آمریکا دانست و اعلام کرد که به جز این کنسرت، اجرای دیگری را برای عید نوروز مد نظر ندارد.

بنیامین بهادری که ۲۵ مارچ (۵ فروردین) را تاریخ رسمی برگزاری این کنسرت در سن خوزه اعلام کرده، درباره این برنامه معتقد است: «چند روزى هست که براى یک مسافرت غیر کارى و خانوادگى به آمریکا آمدم و قرار نبود در این سفر و قبل از تور بزرگ ۲۰۱۸ که حدود بیست شهر خارجى را در امریکا و کانادا و اروپا در بر خواهد گرفت، کنسرتى در آمریکا داشته باشیم. ولى به دلیل درخواست هموطنان عزیز ایرانى در شهر سن حوزه که شخصاً یکى از بهترین خاطرات کنسرتى را با عزیزانم در همین شهر تجربه کرده‌ام و همزمانى عید نوروز و فصل یکپارچگى ایرانیان، قرار بر این شد که در روز شنبه پنج فروردین و به عنوان یک جشن موزیکال ایرانى در شهر سن خوزه کنسرت بزرگى را با همراهى همه هموطنان ایرانى و فارسى زبان برگزار کنیم».

بنیامین همچنین درباره احتمال تمدید این اجرا و برگزاری آن در شهرهای دیگر آمریکا نیز گفت: « تور بزرگ گروه بنیامین موزیک در آمریکاى شمالى به امید خدا در سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد و این کنسرت به عنوان یک برنامه نوروزى است و احتمالاً شهر دیگرى اضافه نخواهد شد.»

گفتنی‌‌ست بنیامین بهادری ۱۸ جولای سال گذشته نیز در کنسرتی بزرگ در سن خوزه پذیرای بیش ازسه هزار ایرانی مشتاق بود و سپس در شهر لس آنجلس و سالن نوکیا نیز از حدود هفت هزار ایرانی میزبانی کرد.

بلیت‌های کنسرت بنیامین در سن خوزه که تحت عنوان «کنسرت شب فرشتگان» برگزار خواهد شد در سایت www.Ticketmaster.com قابل خریداری و رزرو است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باباکی گفته توصدات خوبه؟! کوتابیاخواهشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج