۴۹۹۲۱۵
۴ نظر
۵۰۲۰
۴ نظر
۵۰۲۰
پ

محمدرضا ورزی خبر داد:

«معمای شاه» به مینی سریال تبدیل می‌شود!

سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی که آخرین قسمت آن ۱۴ بهمن ماه از شبکه یک پخش شد، طبق گفته کارگردان آن قرار است به ۸ تله فیلم و دو مینی سریال ده قسمتی تبدیل شود.

خبرگزاری تسنیم: سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی که آخرین قسمت آن ۱۴ بهمن ماه از شبکه یک پخش شد، طبق گفته کارگردان آن قرار است به ۸ تله فیلم و دو مینی سریال ده قسمتی تبدیل شود. در زمان پخش «معمای شاه»، انتقادات بسیاری به این مجموعه تلویزیونی وارد شد و حال به نظر می رسد مدیران سیما می خواهند با بیرون کشیدن ۸ تله فیلم از این سریال، بخش هایی از «معمای شاه» را در مناسبت های مختلف پخش کنند و با این روش آنتن شبکه های خود را پر کنند.
«معمای شاه» به مینی سریال تبدیل می‌شود!

پس از پخش آخرین قسمت سریال «مختارنامه»، مدیران صدا و سیما به دلیل کیفیت بالایی این مجموعه تصمیم گرفتند که چند تله فیلم با موضوعات مختلف را از دل این سریال بیرون بکشند. در سال های گذشته و به ویژه در ایام محرم، بسیاری از بخش های سریال «مختارنامه» در قالب تله فیلم های گوناگون از شبکه های مختلف سیما به روی آنتن رفت.

البته پخش مکرر سریال «مختارنامه» در سال های اخیر، با انتقاداتی هم روبرو شد و حتی پرویز پورحسینی بازیگر نقش میثم تمار نسبت به این موضوع اعتراض کرد و گفت: «چرا باید با گذشت چند سال از اولین مرتبه پخش «مختارنامه»، این سریال همه ساله و برای چند نوبت، دوباره در کنداکتور پخش شبکه های مختلف تلویزیونی قرار بگیرد و کمتر به تولید آثار فاخر دیگری مانند این سریال اقدام کرد؟!»

اما مدیران سیما که گویا علاقه بسیار زیادی به تولید چندین تله فیلم از سریال های فاخر دارند، قرار است تجربه «مختارنامه» را این بار با «معمای شاه» به اجرا کنند.

محمدرضا ورزی کارگردان سریال «معمای شاه» در گفت وگو با ما اعلام کرده قرار است که از دل سریال «معمای شاه»، هشت تله فیلم و دو مینی سریال ده قسمتی برای پخش در مناسبت های گوناگون آماده می شود.

جدیدترین تله فیلمی که قرار است از سریال «معمای شاه» به روی آنتن برود، «طلای سیاه» نام دارد که امسال همزمان با روز ملی شدن صنعت نفت، پخش خواهد شد. این تله فیلم که تدوین آن را احسان جعفری بر عهده دارد، مبارزات دکتر مصدق را برای ملی شدن صنعت نفت به تصویر می کشد.

در زمان پخش سریال «مختارنامه» بسیاری از مخاطبان به دلیل کیفیت بالای این مجموعه، استقبال بسیار خوبی از آن کردند و به همین دلیل پخش تله فیلم هایی که از این سریال استخراج شده بود، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. اما در مورد سریال «معمای شاه» قضیه کاملا متفاوت است، زیرا در زمان پخش این سریال انتقادات بسیار زیادی به نوع روایت این مجموعه و برداشت های آن از تاریخ معاصر ایران مطرح شد و به همین دلیل می توان گفت که این سریال خیلی نتوانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

حال باید منتظر ماند و دید که تله فیلم هایی که قرار است از دل «معمای شاه» بیرون بیاید تا چه اندازه با استقبال مخاطبان مواجه شد. البته ممکن است تولید این تله فیلم ها تنها برای پر کردن آنتن شبکه های مختلف سیما در مناسبت های انقلابی و ملی باشد و به احتمال زیاد هم مدیران تلویزیون امیدی چندانی به جذب مخاطب با این تله فیلم ها نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صدا و سیمای داغون و بی برنامه ایران جز سانسور چیز دیگه ای نداره که پخش کنه.فکر نکنم به جز سریال پایتخت که البته اونم با هنرمندی صدا و سیما دو سال ساخته نمیشه،فوتبال و دور همی که اونم تعطیل کردن،کسی تلویزیون ایرانو ببینه.

    • ناشناس

      ماکسیش چی بود که حالا مینی شده

    • بدون نام

      پول این مردم بدبخت رو خرج چه کارایی میکنن. شاید زیر 10درصد این سریال بیننده داشت.

    • محمد

      آقا چرا قبول نمیکنید که مردم از دروغ و تحریف بدشون میاد ؟ حالا هی سریالش کنید هی هرشب پخش کنید هی مینی سریالش کنید یا ماکسی سریالش کنید آقا مردم نگاه نمیکنن مگه زوره؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج