۴۹۹۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خانه‌ داري آقايان هم، بد سوژه ای است!

کارهای خانه سخت و تمام نشدنی هستند و سنگینی بار آنها بیشتر روی دوش خانم‌هاست اما بد نیست که اعضای خانه و به خصوص شما آقایان هم در سبک کردن این بار به خانم‌ها کمک کنید.

خانه‌ داري آقايان هم، بد سوژه ای است!

روزنامه هفت صبح: کارهای خانه سخت و تمام نشدنی هستند و سنگینی بار آنها بیشتر روی دوش خانم‌هاست اما بد نیست که اعضای خانه و به خصوص شما آقایان هم در سبک کردن این بار به خانم‌ها کمک کنید، اگر اهل کمک کردن هم نیستید می‌توانید از کارهایی که انجام می‌دهید و همسرتان را ناراحت می‌کنید خودداری کنید، این کار بهترین کمک به آنهاست. اگر می‌خواهید آرامش را برقرار کنید، از راهنمای ساده زیر که به شما کمک می‌کند بهره ببرید.

خانه‌ داري آقايان هم، بد سوژه ای است!

لباس‌ها را روی زمین نیندازید

برای جلوگیری از به هم ریختگی و ریختن لباس‌ها روی زمین، لباس‌های کثیف را در سبدی بگذارید و لباس‌های تمیز و مورد استفاده را در کمد بچینید.

اگر بعد از آمدن به خانه حوصله چیدن لباس‌هایتان در کمد را ندارید، می‌توانید آن را روی تخت یا صندلی بگذارید اما بلافاصله بعد از خستگی در کردن آنها را جمع کنید، چرا‌که هیچ کسی به جز خود شما نمی‌تواند و نباید این لباس‌ها را سازماندهی کند.


خوب‌ها، بدها

خوابیدن، خواندن و تلویزیون نگاه کردن و در صورت نیاز کوک کردن ساعت از جمله کارهایی که می‌توانید در رختخواب انجام دهید.

خوردن ، سیگار کشیدن و ناخن گرفتن از جمله کارهایی هستند که نباید روی تختخواب انجام دهید.


کارهای ناشایست !

سر و صدا کردن جلوی تلویزیون، بازی‌های خیلی پر سر و صدا و ریختن غذا روی مبل و کوسن‌ها از دیگر کارهای ناشایستی هستند که در هنگام تماشای فیلم و به خصوص فوتبال نباید انجام دهید. علاوه بر آن جنگیدن بر سر کنترل تلویزیون کار خوبی نیست. به خصوص اگر طرف مقابل پسر ۱۲ ساله‌تان باشد!


لکه‌های آب

لکه‌های آب روی میز منظره بد و نامناسبی به میزها می‌دهند. با استفاده از یک زیر لیوانی می‌توانید از به وجود آمدن این لکه‌ها جلوگیری کنید یا اگر زیرلیوانی در دسترس ندارید با استفاده از کتاب یا مجلات می‌توانید از پیدا شدن این لکه‌ها که با قرار دادن لیوان و ظروف خیس روی میز و صندلی به وجود می‌آیند، جلوگیری کنید.


کامل خوردن غذا

بهتر است که نوشیدنی یا خوراکی‌تان را یکباره و به طور کامل بخورید تا اینکه شیر یا آبمیوه‌تان را مزه مزه کنید و غذا یا خوراکی‌تان را خرد خرد بخورید و روی زمین هم بریزید.


بنشینید و بخورید!

غذاهای سبک و میان وعده را می‌توانید روی پیشخوان و اپن بخورید اما برای غذاهای سنگین و حجیم و پر از مخلفات، حتما بنشینید و غذا بخورید.


در حمام

برای مسواک زدن و اصلاح کردن می‌توانید در حمام را کمی ‌باز بگذارید، اما برای کارهای دیگر مانند دوش گرفتن حتما در را ببندید.

به یاد داشته باشید که مدت زمان یک دوش ۱۰ یا در نهایت ۱۵ دقیقه است. دوش گرفتن‌های طولانی مدت به خصوص در زمانی که قصد رفتن به ميهمانی را دارید یا قرار است ميهمان به خانه‌تان بیاید حسابی همسرتان را ناراحت می‌کند.

صورت‌تان را در روشويي اصلاح کنید. برای جلوگیری کردن از ریخت و پاش، بعد از اصلاح، ژیلت و دیگر وسایل اصلاح را جمع کنید و روشويي را آبکشی کنید.


وظایف مردانه

زباله‌ها را قبل از اینکه همسرتان برای چندمین بار از شما بخواهد بیرون از منزل ببرید. وسایلی که خراب شده‌اند را تعمیر کنید. میز را بعد از اینکه غذا خوردید تمیز کنید و هر کار دیگری که با انجام دادن آن باری از دوش همسرتان بر می‌دارید را انجام دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج