در محل کار بر روی تناسب‌اندام خود کار کنید
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
دکتر ولدخانی_1
استخدام_1
اپیلاسیون نانا 1
دکتر ولدخانی_3
استخدام_3
اپیلاسیون نانا 3
استخدام_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر ولدخانی_4
دکتر ولدخانی_2
استخدام_2
اپیلاسیون نانا 2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۴۹۹۹۸۶
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
۴۸۳۳۰
لازم نیست تمرینتان فقط به زمان باشگاه محدود باشد. راه‌های بسیاری هم وجود دارد که در محل کار بر روی تناسب اندام خود کار کنید.
وب‌سایت تناسب اندام: فقط به این دلیل که سر کار هستید، به این معنا نیست که نمی‌توانید متناسب شوید! لازم نیست تمرینتان فقط به زمان باشگاه محدود باشد. راه‌های بسیاری هم وجود دارد که در محل کار بر روی تناسب اندام خود کار کنید. ما چند مورد از راه‌های مورد علاقه‌ی خودمان را در ادامه آورده‌ایم تا شما هم در جریان باشید:
 
در محل کار بر روی تناسب‌اندام خود کار کنید

۱. قدم بزنید

همه‌ی ما به استراحت بین کار نیاز داریم؛ در حقیقت توصیه می‌شود که هر یک ساعت، حداقل ۵ دقیقه بایستید و قدم بزنید. این کمک می‌کند تا سطح انرژی خود را بالا نگه دارید، خستگی را کاهش می‌دهد، و تمرکز را بهبود می‌بخشد. تا پیش آب سرد کن قدمی بزنید، از پله‌ها بالا و پایین بروید، یا تا راهروی ورودی قدم بزنید.

۲. اسکات

هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید یا به یک تماس تلفنی گوش می‌دهید، زمانی را به انجام چند اسکات اختصاص دهید. اسکات را می‌توانید در هر کجای دفترتان انجام دهید، و این راهی عالی برای انجام یک تمرین پایین تنه است.

۳. حرکات کششی

هر یک ساعت، از پشت میز بلند شده و ۵ دقیقه را صرف حرکات کششی کنید. هر چه بیشتر کشش انجام دهید، مفاصل شما انعطاف و تحرک بیشتری پیدا می‌کنند. بعد از یک روز کاری، این کشش‌ها خطر درد در نواحی پایین کمر، باسن و زانو را کاهش می‌دهند.

۴. به صورت شخصی اوراق را تحویل دهید

سند مهمی دارید که باید فرستاده شود، یا باید یک یادداشت مهم را تحویل دهید؟ به جای فرستادن آن از طریق ایمیل یا سرویس پیام‌رسان، قدمی بزنید و آن را خودتان تحویل دهید. این چند دقیقه تحرک، کالری سوزانده و انرژی شما را بازیابی خواهد کرد.

۵. از فرصت ناهار استفاده کنید

به جای اینکه با رفقا به یک بار یا ساندویچ فروشی بروید، از فرصت ناهار خود استفاده کنید تا در اطراف ساختمان قدمی بزنید. می‌توانید نیمی از مدت استراحت خود را کمی ورزش کنید، سپس با یک ناهار سالم از نیمه‌ی دیگر زمان خود لذت ببرید.

۶. بیشتر بایستید

ایستادن، می‌تواند برای تناسب‌اندام شما شگفتی‌ساز باشد! اگر در حال صحبت با تلفن هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی تحرک داشته باشید. ایستادن کمک می‌کند تا اثرات مخرب نشستن زیاد بر روی بدن را خنثی کرده و خستگی را کاهش دهد.

۷. در جا بدوید

هر یک ساعت، ۱ تا ۳ دقیقه را صرف درجا دویدن در دفتر یا اتاق خود کنید. یک ورزش قلبی عروقی با کمی سرعت، باعث پمپاژ قلب و بازیابی کامل انرژی‌تان می‌شود.

۸. بیشتر آب بنوشید

آب کمک می‌کند تا خستگی را کاهش داده و بدنتان را فعال نگه دارید. در هر ساعت حداقل نیم لیتر آب بنوشید، و به طور مرتب بطری خود را پر کنید. این یک راه خوب برای تحرک داشتن و فعال نگه داشتن متابولیسم است.

۹. تمرینات دفتری انجام دهید

حرکات فوق‌العاده‌ی زیادی وجود دارند که می‌توانید در دفترتان انجام دهید: ساق ایستاده با کمک دستگاه فتوکپی، اسکات با کمک میز، حرکت زیر شکم به صورت نشسته روی صندلی، شنای سوئدی با تکیه بر دیوار، اسکات با تکیه پشت به دیوار، شراگ، جلو بازو با منگنه زن، و کلی تمرینات دیگر. هنگامی‌که در دفترتان هستید چند حرکت مقاومتی انجام دهید، و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را در باشگاه سپری کنید!

کمی فعالیت در هنگام کار می‌تواند تفاوت زیادی در تناسب‌اندام کلی شما ایجاد کند. راه‌های ابتکاری پیدا کنید تا ورزش‌های بیشتری انجام دهید. در کوتاه‌ترین زمان نتایج آن را خواهید دید.
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
14:12 - 1396/01/14
در هر ساعت نیم لیتر آب .... لطفا نویسنده خودش امتحان کنه
Iran, Islamic Republic of
15:29 - 1396/01/14
ممنونم. من ساعت های زیادی پشت میز می شینم. خیلی عالی بود. ممنونم. استفاده کردم.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
انجمن پرستاری ایران_1
دکتر نائبی_1
شیرآلات زمانی_1
سفیر بار ساقدوش_1
شیرآلات زمانی_3
سفیر بار ساقدوش_3
دکتر نائبی_3
انجمن پرستاری ایران_3
سفیر بار ساقدوش_4
دکتر نائبی_4
شیرآلات زمانی_4
انجمن پرستاری ایران_4
انجمن پرستاری ایران_2
سفیر بار ساقدوش_2
دکتر نائبی_2
شیرآلات زمانی_2
کیان برنا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
فنی آتل_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
کیان برنا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
دکتر عارفی - فوتر
شفا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی نوین_فوتر