۵۰۰۸۱۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری ۱۳ دزد فقط در یک شب

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیاتهای روز گذشته پلیس استان ۱۳ سارق دستگیر و ۲۵ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

رکنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیاتهای روز گذشته پلیس استان ۱۳ سارق دستگیر و ۲۵ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ سیدنورالدین حسینی با اشاره به دستگیری سارقان در عملیات پلیس Police استان مرکزی اظهار داشت: از جمله اولویت‌های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در طول تعطیلات ایام نوروز، پیشگیری از سرقت Stealing و برخورد با سارقان است.

وی افزود: طرح های مختلف انتظامی در ایام نوروزی نیز همچون گذشته با بهرهگیری از توان و تجهیزات پلیس، با قوت تمام تداوم دارد و شهروندان و مسافران نوروزی میتوانند به راحتی از طریق تلفن ۱۱۰ با مراکز پلیس در تماس باشند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به اقدامات پلیس در دستگیری سارقان در روز گذشته اشاره کرد و افزود: در طول روز گذشته در عملیات‌های پلیس استان ۱۳ سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان ۲۴ فقره انواع سرقت کشف شد.

حسینی خاطرنشان کرد: کشف ۱۴ فقره سرقت تجهیزات و لوازم خودرو، شش فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی بخشی از دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح بود .

خودروی حامل لوازم آرایشی قاچای در استان مرکزی توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: خودروی پژو با نه هزار و ۹۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق Contraband در شهرستان خمین متوقف شد.

سرهنگ محمدعلی گودرزی با اشاره به توقیف خودروی حامل لوازم ارایشی قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در سطح محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در روند بازرسی از این خودرو، موفق به کشف تعداد ۹هزار و ۹۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱۰میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی راننده، سرانجام متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      باعث این دزدیهافقط فقروبدبختی شب عیدرسیده طرف میبینه پول نداره برای خانوادش عیدی بگیره میخوادجلوبچش شرمنده نشه مجبوره ب.هرکاری دست بزنه.اگه دستمزدهمه افرادجامعه لاقل اگه یکی نباشه ولی فاصله انچنانی هم نداشته باشه .اگه درسال فقط یک روزپول نفت رابین مردم تقسیم کنن،فاصله طبقاتی نباشه هیچکس دست به دزدی وخلاف نمیزنه .تاموقعیکه فقط موقع انتخابات شعارداده میشه وبعدبه فراموشی سپرده میشه وضع تغییری نمیکنه.به امیدآن روزی که حتی یکنفرهم فقیرنداشته باشیم.

      پاسخ ها

      • محسن

        من کاملا با نظر عباس آقا موافقم بدبختا چه بکنن ما که مدرک بالا داریم بیکاریم وای بحال این بدبختا

    • بدون نام

      خدا پدرت بیامرزه این دیگه طبیعی شده اگر یک شب 13 هزار نفر هم دستگیر کنی جای تعجب نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج