۵۰۱۰۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت سرآلکس فرگوسن به نیمکت مربیگری

فرگوسن در بازی بزرگداشت کریک، روی نیمکت می نشیند.

وبسایت نود: فرگوسن در بازی بزرگداشت کریک، روی نیمکت می نشیند.

طبق اعلام باشگاه منچستریونایتد، الکس فرگوسن هدایت تیم منتخب منچستریونایتد در سال ۲۰۰۸ را برای بازی بزرگداشت کریک برعهده خواهد گرفت. قرار است بازی بزرگداشت کریک روز یکشنبه ۱۴ خرداد ۹۶ بین تیم منتخب منچستریونایتد در سال ۲۰۰۸ و تیم منتخب کریک، برگزار شود.

بازگشت سرآلکس فرگوسن به نیمکت مربیگری

بعد از ۱۱ سال حضور در منچستریونایتد و کسب ده عنوان معتبر با شیاطین سرخ، در پایان فصل جاری بازی بزرگداشتی برای مایکل کریک برگزار خواهد شد. کریک ۳۵ ساله در سال ۲۰۰۶ به منچستریونایتد پیوست و به پاس بیش از یک دهه فعالیت در یونایتد، باشگاه انگلیسی با انجام بازی بزرگداشت، قصد دارد از تلاش های این بازیکن تقدیر کند. تمام درآمدهای حاصله از این مسابقه به انجمن های خیریه تعلق می گیرد.

در تیم منتخب سال ۲۰۰۸ منچستریونایتد بازیکنانی نظیر فن درسار، نویل، فردیناند، اسکولز و گیگز به میدان خواهند رفت و قرار است در تیم منتخب کریک، ستارگانی نظیر اوون، جرارد و لمپارد پا به توپ شوند. هدایت تیم منتخب منچستریونایتد ۲۰۰۸ برعهده فرگوسن خواهد بود و هری ردنپ (سرمربی کریک در وستهم) هدایت تیم منتخب کریک را برعهده خواهد داشت.

فرگوسن در مورد بازی بزرگداشت کریک و حضور دوباره اش در نیمکت مربیگری چنین گفته است:

راستش را بخواهید، دلم برای مربیگری تنگ نشده است، البته دلم برای بازی های بزرگ تنگ شده ولی به هر حال تصمیمم را گرفتم و اکنون از دوران بازنشستگی لذت می برم. دیگر لازم نیست نگران بازیکنان، مدیر برنامه ها و کنفرانس های خبری باشم. بهترین بخش این بازی، ملاقات دوباره با بازیکنان است. خوشحالم که مایکل می خواهد درآمدهای این بازی را برای خیریه خرج کند. این کار واقعاً جای افتخار دارد. این حرکت او بسیار ارزشمند است.

خوشنودم که برای کریک بازی بزرگداشت برگزار می شود، منچستریونایتد تقریباً تنها باشگاهی است که در انگلیس این کار را انجام می دهد. بازیکنان دوست دارند برای مدتی طولانی در این باشگاه حضور داشته باشند. کمتر بازیکنی را می بینید که مدتی خیلی خیلی کوتاه در باشگاه حاضر بوده باشد. اگر به دوران من بازگردید، می بینید خیلی از بازیکنان تیم، بیش از ده سال در منچستریونایتد حضور داشتند. این چیزی است که واقعاً به آن افتخار می کنیم. باشگاهی همچون خانواده بنا نهاده ایم.

فرگوسن همچنین در مورد تیم سال ۲۰۰۸ که موفق به قهرمانی در اروپا و انگلیس شد، چنین گفته است:

قهرمانی در اروپا واقعاً فوق العاده است. ترکیب خیلی خوبی داشتیم، بازیکنانی با ذهنیتی قوی و مشتاق به پیروزی. ترکیب تیم بسیار خوب و قوی بود. چیزی که در مورد فینال ۲۰۰۸ هنوز بابتش پشیمان هستم و حتی تا همین امروز هم افسوس آن را می خورم، کنار گذاشتن پارک جی سونگ از ترکیب تیم برای بازی فینال بود. او نقش مهمی در رسیدن تیم به فینال داشت، اما در چنین مسابقاتی مجبور به اتخاذ چنین تصمیماتی هستید. دو سال بعد در فینال ومبلی، چنین تصمیمی را در مورد برباتوف کردم. او شایسته بیرون نشستن از ترکیب تیم نبود، در واقع هیچ بازیکنی مستحق این نیست که از ترکیب تیم برای بازی فینال بیرون بماند. به همین دلیل است که در سمینارهای اروپایی من و سایر مربیان در تلاش هستیم تا بتوانیم باری بازی های فینال، حضور یازده بازیکن تعویضی را تصویب کنیم.

معمولاً چهار یا پنج بازیکن هستند که با وجود تلاش هایشان در تیم، مجبور به سکونشینی در بازی فینال هستند. تورنمنت در سپتامبر شروع می شود و در ماه می به پایان می رسد و تیم ها در این مدت دچار تغییرات فراوانی می شوند. ممکن است بازیکنی را در ژانویه جذب کنید و همان بازیکن در فینال به میدان برود. به هر حال گرفتن تصمیمات برای بازی فینال، بخش سخت ماجرا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج