۵۰۲۱۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی آرژانتین - شیلی

تیم ملی آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، طی یک مسابقه حیاتی به مصاف شیلی می رود.

وبسایت نود: دیدار تیم های ملی آرژانتین و شیلی در چارچوب هفته سیزدهم از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی، ساعت ۴ بامداد جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶، در ورزشگاه مونومنتال آنتونیو وسپوکیو لیبرتی شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار می شود. اکنون دو تیم شیلی و آرژانتین با انجام ۱۲ بازی و تنها یک اختلاف امتیاز، در همسایگی یکدیگر در جدول رده بندی گروه آمریکای جنوبی قرار دارند. شیلی با ۲۰ و آرژانتین با ۱۹ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.
پیش بازی آرژانتین - شیلی

با توجه به اختلاف امتیاز بسیار کم بین تیم های دوم تا ششم جدول، به نظر می رسد که مسابقه تیم های شیلی و آرژانتین بسیار حیاتی بوده و شکست یا پیروزی، سرنوشت صعود آنها را تعیین می کند. تیم ملی آرژانتین تحت هدایت ادگاردو بائوسا نتایج خوبی نگرفته و این مربی به شدت تحت فشار است. ناکامی مجدد آلبی سلسته به معنای ایجاد بحران در این تیم و حتی احتمال برکناری بائوسا خواهد بود. فیفا به علت تأخیر دو ساله فدراسیون فوتبال آرژانتین برای انتخاب جانشین خولیو گراندونا رئیس فقید این فدراسیون، به این کشور یک هشدار شدید اللحن داده است.

تیم ملی شیلی پس از دو قهرمانی متوالی در کوپا آمریکا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، از اعتماد به نفس بسیار خوبی برخوردار است. آرژانتین با توجه به امتیاز میزبانی، تمایل زیادی برای گرفتن انتقام شکست در فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۶ مقابل شیلی دارد. تیم ملی آرژانتین طی مسابقه رفت در شهر سانتیاگو شیلی، به لطف گل های گابریل مرکادو و انخل دی ماریا توانست به پیروزی ۲-۱ دست یابد. در صورت پیروزی احتمالی کلمبیا مقابل بولیوی، کار برای آرژانتین سخت تر شده و آلبی سلسته به رتبه ششم جدول سقوط خواهد کرد.
پیش بازی آرژانتین - شیلی

نکات آماری بازی:

آرژانتین طی ۴ بازی اخیر خود در مرحله انتخابی جام جهانی پیروز نشده و در صورت ادامه ناکامی و عدم حضور در جمع ۴ تیم برتر گروه، شانس صعود مستقیم به جام جهانی را از دست می دهد.

شیلی در بازی قبل توانست تیم قدرتمند و پُر ستاره اروگوئه را با نتیجه ۳-۱ مغلوب نماید.

شیلی طی ۳ دیدار اخیر در مرحله انتخابی جام جهانی شکست نخورده است.

طی ۶ تقابل اخیر این دو تیم در کلیه رقابت ها از سال ۲۰۱۱ به بعد، آرژانتین به ۴ پیروزی رسیده و ۲ مسابقه نیز در وقت قانونی به تساوی انجامید اما شیلی با پیروزی در ضربات پنالتی در هر دو مسابقه، به دو قهرمانی در کوپا آمریکا دست یافت.
پیش بازی آرژانتین - شیلی

در طول مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، تیم ملی آرژانتین در ۸۰% بازی هایی که لیونل مسی را در اختیار داشته، به پیروزی رسیده است. ۴ برد و یک باخت در حضور مسی و یک برد، ۴ مساوی و ۲ باخت در غیاب وی برای آلبی سلسته ثبت گردید. در غیاب مسی، میانگین گل های زده آرژانتین از ۱،۶ به ۰،۹ کاهش یافت. حتی گل های خورده آرژانتین نیز در غیاب لیونل مسی رو به فزونی گذاشت. آلبی سلسته در غیاب مسی ۸ گل و با حضور وی، ۴ گل خورده است.

لیونل مسی ۱۳ خلق موقعیت و دقت پاس ۸۰% را در بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به ثبت رسانده است.

لیونل مسی طی ۵ حضور در ترکیب اصلی آرژانتین در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ توانست ۳ گل به ثمر رسانده و آمار یک گل در هر ۱۵۰ دقیقه را ثبت کند.
پیش بازی آرژانتین - شیلی

وضعیت بازیکن های دو تیم:

آرژانتین: با توجه به مصدومیت پائولو دیبالا در مسابقه اخیر یوونتوس، عدم حضور وی در این بازی قطعی شده اما ادگاردو بائوسا باز هم از یک ترکیب کاملاً تهاجمی استفاده خواهد کرد. نقطه قوت آرژانتین در خط حمله با حضور لیونل مسی، گونسالو هیگوایین، سرخیو آگوئرو و انخل دی ماریا است که هر ۴ نفر نیز در ترکیب اصلی قرار می گیرند اما ضعف اساسی «آلبی سلسته» در خط دفاعی می باشد.
پیش بازی آرژانتین - شیلی

شیلی: وضعیت مصدومیت الکسیس سانچز مهم ترین چالش تیم ملی شیلی بوده و همچنان شایعات زیادی مبنی بر بازی کردن سانچز به گوش می رسد. او علی رغم مصدومیت مچ پا، در تمرینات شیلی حضور داشته و با توجه به محرومیت آرتورو ویدال در این بازی و بحران در خط هافبک شیلی، خوان آنتونیو پیتزی سرمربی «لا روخا» قصد استفاده از الکسیس را در ترکیب اصلی دارد. مصدومیت گری مدل هنوز بهبود یافته و حضور وی در این بازی، در هاله ای از ابهام است. مارسلو دیاز نیز به علت مصدومیت طولانی مدت، همچنان در اردوی شیلی غایب بوده اما ۴ بازیکن شاغل در لیگ مکزیک یعنی ادواردو وارگاس، نیکولاس کاستیو، فرانسیسکو سیلوا و مارتین رودریگز در اردوی لاروخا حضور دارند. یکی از مهم ترین دغدغه های پیتزی سرمربی شیلی، عدم آمادگی کامل کلودیو براوو دروازه بان و کاپیتان تیمش است.
پیش بازی آرژانتین - شیلی

ترکیب قطعی تیم ملی آرژانتین
پیش بازی آرژانتین - شیلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج