اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۳۰۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رکورد فروش بلیت در پردیس کوروش شکست

شب گذشته پردیس کوروش توانست رکورد فروش فیلم‌های در حال اکران را بشکند و در یک روز ۲۲۰ میلیون تومان بلیت بفروشد.

آی سینما: درحالی که آمار ارقام فروش فیلم‌های سینمایی در نوروز امسال نشان دهنده افت فروش فیلم‌های در حال اکران نسبت به نوروز ۹۵ است، پردیس سینمایی کوروش که طی دو سال گذشته عنوان پرفروش ترین سینمای ایران را به خود اختصاص داده ، شب گذشته توانست رکورد فروش فیلم‌های در حال اکران را بشکند و در یک روز ۲۲۰ میلیون تومان بلیت بفروشد.

با آغاز اکران نوروزی فیلم‌های سینمایی ، بسیاری پیش پیش بینی می‌کردند که به دلیل عدم پخش تبلیغات ماهواره‌ای، فیلم‌های امسال نسبت به نوروز 95 با افت فروش مواجه شوند. با گذشت چند روز از نمایش 5 فیلم اکران نوروز، این فیلم‌ها در مقایسه سال گذشته در عمل با افت فروش محسوسی مواجه شدند و نتواستند طوفانی در گیشه سینماها به راه بیندازند.

اما پردیس کوروش، که در سال‌های اخیر به عنوان پرفروش ترین سینمای کشور معرفی شده است، شب گذشته توانست رکورد فروش فیلم‌های سینمایی در یک روز را بشکند.

این پردیس سینمایی در چهارمین روز از فرودین ماه سال 96 در مجموع توانست 220 میلیون تومان فروش کند و رکورد فروش روزانه یک سینما را که پیش‌تر هم در اختیار خودش بود را جا به جا کند. پیش از این پردیس کوروش با فروش 213 میلیون تومانی رکورددار فروش فیلم‌های سینمایی در یک روز را در اختیار داشت،.

با توجه به این خبر، همچنان می‌توان امیدوار بود که فیلم‌های سینمای ایران با آغاز دومین هفته فروردین ماه افزایش مخاطب روبرو شوند. سال گذشته هم فیلم‌های سینمای ایران با آغاز دومین هفته از فرودین ماه با افزایش فروش بی سابقه‌ای روبرو شدند و به طور مثال «من سالوادور نیستم» در میانه تعطیلات نوروزی به رکورد فروش ۵۰۰ میلیون تومانی تنها در یک روز رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج