۵۰۳۲۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کامیابى نیا و رویاى یک سال پرماجرا

هافبک دفاعى پرسپولیس اکنون بیش از همیشه حسرت سه هفته اى از دست رفته را مى خورد و آن را عامل دور ماندنش از تیم ملى مى داند.

ورزش سه: کارلوس کى روش نشان داده انضباط تیمى و روحیه حرفه اى بیش از هر چیزى برایش اهمیت دارد و نمى خواهد بازیکنانش با تصمیم غیر حرفه اى منافع تیم را به خطر بیندازند. شاید همین مساله هم باعث شده تا تیم تحت هدایت او در این شش سال کمترین حواشى اردویى را شاهد بوده و البته مرد پرتغالى هم برابر حواشى تنها درب خروجى تیم ملى را به بازیکنانش نشان داده و این مساله مهدى رحمتى و هادى عقیلى مطمئنا مثال روشنى در این زمینه هستند.


کامیابى نیا و رویاى یک سال پرماجرا

کمال کامیابى نیا که در این فصل خصوصا جزو برترین بازیکنان پرسپولیس محسوب شده، در جدال برابر تراکتورسازى در یک تصمیم غیرحرفه اى ضمن ١٠ نفره کردن تیمش،٣ جلسه محرومیت را نیز به جان خرید تا پرسپولیس بیشترین ضربه را در غیاب او متحمل شود. ضررى که البته دامن این بازیکن را نیز گرفته تا او هم از لیست جدید تیم ملى جا بماند. مطمئنا تصمیمات اینچنینى در تیم ملى که تورنمنت هاى کوتاهى را پشت سر مى گذارد مى تواند برنامه آن را کاملا مختل کرده و شماره ١١ پرسپولیس براى کسب جایگاهى ثابت در تیم ملى باید بیش از همیشه در خطا و دریافت کارت تمرکز داشته باشد و مطمئنا حضورش بیش از همیشه مى تواند براى تیم مثمرثمر شود.


کامیابى نیا و رویاى یک سال پرماجرا

کامیابى نیا اکنون در تمرینات پرسپولیس به دنبال تکمیل فصل پرماجراى خود خواهد بود؛ فصلى که با اتفاقات شیرین خانوادگى و تولد فرزندش شروع شده و پایان آن مى تواند قهرمانى تیم و حضور در تیم ملى و جام جهانى باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج