جاباما
۵۰۳۸۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بررسی مشخصات فنی و امکانات DS۳

DS۳؛ تمایز به سبکِ فرانسوی

DS ۳ به عنوان خودرویی هاچ بک با ۳ در و ظرفیت ۵ سرنشین، خودرو کوچک اما خاص با المان های قابل توجه طراحی خارجی و داخلی کابین است.

هفته نامه خودرو امروز: DS ۳ به عنوان خودرویی هاچ بک با ۳ در و ظرفیت ۵ سرنشین، خودرو کوچک اما خاص با المان های قابل توجه طراحی خارجی و داخلی کابین است. این هاچ بک پریمیوم ۱۳۶.۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در شرایط فروش نقدی با تخفیف ویژه عرضه می شود و در عین حال در شرایط فروش اقساطی، شرایط ۱۲ ماهه بدون بهره برای آن در نظر گرفته شده است.
DS3؛ تمایز به سبکِ فرانسوی

DS ۳ ضمن بهره گیری از طراحی خاص و امکانات کامل، در بازه قیمتی حدود ۱۳۰ میلیون تومان، رقیب همرده از نظر ابعاد، طراحی ظاهری و برند در بازار ندارد و انتخابی متفاوت با مشخصه های جذاب از دنیای مد فرانسه است که به پیشرانه ای قدرتمند و کم مصرف مجهز شده است.

خوشتیپ فرانسوی

DS 3 به عنوان کوچک ترین محصول در سبد DS، از المان های ظاهری خاصی بهره می برد که در نتیجه آن را به خودرویی منحصر به فرد در بازار ایران تبدیل می کند به گونه ای که هیچ خودرو همرده از نظر کیفیت، ابعاد اتاق و المان های خاص آن در بازار کشور یافت نمی شود. بدنه دو رنگ با استفاده از رنگ مشکی یا رنگ های متفاوت برای سقف و آینه ها مهم ترین مشخصه ظاهری این مینی هاچ بک خاص است و رینگ های آلیاژی 17 اینچی با طرح الماس سیاه روی بدنه کوچک این خودرو، جلوه قدرتمندی به آن بخشیده است.

آینه های جانبی تاشو برقی مجهز به تنظیم برقی و گرم کن الکتریکی است و به رنگ مشکی براق در ترکیب با انواع رنگ های بدنه هماهنگی خاصی با رینگ ها به وجود می آورد. لوله اگزوزهای با طرح کروم در کنار اسپویلر مشکلی براق در عقب و نوارهای کرومی در طرفین خودرو نیز مکمل بازی با کروم و رنگ مشکلی براق در طراحی ظاهری DS ۳ است. شیشه های عقب و طرفین عقب نیز به صورت استاندارد در DS ۳ دودی هستند تا شخصیت پریمیوم این هاچ بک فرانسوی را تکمیل کنند.

کوچک اما قدرتمند

DS 3 از پیشرانه توانمند Purtech 110 با حداکثر قدرت 110 اسب بخار نیرو می گیرد. اما آنچه این پیشرانه توربو را قدرتمندتر جلوه می دهد، حداکثر گشتاور 205 نیوتن متری است که از دور موتور پایین 1500 به دست می آید. حجم پیشرانه این هاچ بک قدرتمند 1.2 لیتر است و از تکنولوژی توربوشارژ برای رساندن قدرت به 110 اسب بخار بهره می برد.
DS3؛ تمایز به سبکِ فرانسوی

DS 3 با وزن 1170 کیلوگرم با اتکا به این پیشرانه و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخته شده توسط آیسین ژاپن طی مدت زمان حدود 10 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند و با مصرف سوخت ترکیبی کمتر از 5 لیتر در 100 کیلومتر در زمره کم مصرف ترین خودروهای بازار ایران قرار می گیرد و با ظرفیت باک 50 لیتری توانایی پیمایش تا 1000 کیلومتر را دارد.

خاص و ایمن

مینی کوپه DS علی رغم ابعاد جمع و جورش هر ۵ ستاره ایمنی را از موسسه معتبر EuroNCAP دریافت کرده است و کسب امتیاز ۸۷ درصد ایمنی برای سرنشنیان بالغ در این خودرو آن را فراتر از رقبای هم کلاسش قرار می دهد. در بخش تجهیزات ایمنی DS ۳ تعداد ایربگ ها ۶ عدد اعلام شده که شامل دو عدد در جلو، دو عدد در طرفین و دو کیسه هوا پرده ای جانبی می شود.
DS3؛ تمایز به سبکِ فرانسوی

این خودرو در بخش تکنولوژی های ایمنی به ترمز ضدقفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBV مجهز است و علاوه بر آن از سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESP) و کنترل کشش (ASR) بهره می برد. سنسورهای پارک در جلو و عقب در هر لحظه وضعیت خودرو را گزارش می کنند و فشار باد تایرها توسط سیستم هوشمند کنترل می شود. این مینی هاچ بک خاص همچنین به ترمز اضطراری کمکی نیز مجهز شده است. کروز کنترل و محدودکننده سرعت نیز در فهرست آپشن های DS ۳ به چشم می خورد.

تجهیزات رفاهی

در کابین DS 3 داشبورد طرح تنگستن همرنگ با بدنه مهم ترین نکته ای است که جذابیت ترکیب دورنگ بدنه را در داخل اتاق این خودرو نیز تکرار می کند. پدال های آلومینیومی حس اسپرتی به راننده می دهند. سیستم HiFi ضامن کیفیت بالای سیستم صوتی در این هاچ بک پریمیوم است و روکش چرم Black Dinamica در این خودرو هویتی لوکس در کنار طراحی اسپرت صندلی ها به راننده و سرنشین می دهد.
DS3؛ تمایز به سبکِ فرانسوی

پیش تر در دیگر خودروهای DS شاهد بهره گیری از چرم ناپا با دوخت طرح بند ساعت بودیم و در DS 3 روکش چرم با همان کیفیت و هویتی اسپرت و خاص به مشتریان ارائه می شود. در بخش مولتی مدیا نمایشگر لمسی 7 اینچی مدیریت این بخش را بر عهده دارد و با ورودی های AUX و USB قابلیت پخش MP3، CD و رادیو را در اختیار سرنشینان می گذارد.

سیستم تهویه مطبوع DS ۳ اتوماتیک است و قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو را دارد. این خودرو همچنین به سیستم کنترل کیفیت هوا به همراه سیستم خوشبوکننده مجهز است. علاوه بر صندلی های اسپرت با روکش چرم، فرمان نیز به روکش چرم مجهز شده و در تکمیل المان های خاص اتاق در جلو و عقب از کف پوش های با طرح DS استفاده شده است. صندلی های عقب برای افزایش فضای باز امکان خواباندن دارند و خروجی برق ۱۲ ولت نیز در داخل اتاق برای استفاده سرنشینان تعبیه شده است.

تکنولوژی های روشنایی و آپشن های خارجی

چراغ های جلو DS 3 با تکنولوژی DS Vision با استفاده از سنسور نور به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می شوند و برای تکمیل آپشن های روشنایی، چراغ های LED روشنایی در روز نیز روی این خودرو به چشم می خورد. برف پا کن با کمک سنسور باران به صورت اتوماتیک عمل می کند و در نمای عقب خودرو چراغ های LED، نمایی سه بعدی و متفاوت دارند. دوربین دید عقب برای نمایش در نمایشگر 7 اینچی نیز دیگر آپشن DS 3 است که در نمای ظاهری آن به چشم می خورد.

قیمت و شرایط فروش

این هاچ بک پریمیوم فرانسوی هم اکنون با قیمت نقدی ۱۳۶.۹ میلیون تومان به فروش می رسد. اگر تصمیم به خرید نقدی آن داشته باشید می توانید آن را با تخفیف ۲.۷ میلیون تومانی بخرید و اگر قصد خرید اقساطی آن را داشته باشید شرایط فروش اقساطی ۱۲ ماهه بدون بهره یا ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۸ درصد را در نظر گرفته شده است.
DS3؛ تمایز به سبکِ فرانسوی

در هر دو شرایط فروش اقساطی، پیش پرداخت 81.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و هر قسط در شرایط 12 ماهه بدون بهره 4.2 میلیون تومان است. هر قسط در شرایط فروش 24 ماهه نیز 2.5 میلیون تومان است و موعد تحویل این خودرو 30 روز اعلام شده است.

DS ۳ همانند دیگر محصولات DS در ایران با گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر به متقاضیان عرضه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج