جاباما
۵۰۴۵۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلستانه خبر داد:

«عاشقانه» هفتگی به بازار می‌آید

تهیه کننده مجموعه «عاشقانه» گفت: خوشبختانه استقبال مخاطب از این مجموعه خوب بوده و تا بیستم همین ماه قسمت پنجم آن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: تهیه کننده مجموعه «عاشقانه» گفت: خوشبختانه استقبال مخاطب از این مجموعه خوب بوده و تا بیستم همین ماه قسمت پنجم آن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
«عاشقانه» هفتگی به بازار می‌آید
مهدی گلستانه کارگردان و تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت و استقبال از مجموعه «عاشقانه» گفت:خوشبختانه استقبال مخاطب از این مجموعه خوب بوده و تا بیستم همین ماه قسمت پنجم آن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بصورت هفتگی دیگر قسمت‌های این مجموعه را آماده و ارائه دهیم.

وی درباره بحث قاچاق «عاشقانه» اظهار داشت:در ایران تا جایی که امکان داشت هر کاری در جلوگیری از قاچاق انجام دادیم و بقیه به خود مخاطب ربط دارد.

گلستانه با اشاره به فروش خارجی این مجموعه اذعان داشت: از همان سامانه‌هایی که فیلم را می فروشیم این کار امکان‌پذیر شده و خرید خارجی بیشتر از داخل شده است و لطف دارند بحث کپی‌رایت و دانلود را بیشتر رعایت می‌کنند.

این کارگردان از آخرین وضعیت«نقطه کور» گفت:در جشنواره لس کارسس جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد و پس از «خوب بد جلف» اکران می‌شود.

گلستانه از جدیدترین فعالیت سینمایی خود خاطر نشان کرد:منتظر دریافت پروانه ساخت«حرف‌های درگوشی» هستیم که نویسندگی آن بر عهده حسین نمازی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی را خودم انجام می‌دهم. کل لوکیشن‌های این فیلم در تهران می‌گذرد و از از هشت بازیگر خانم و سه مرد استفاده خواهیم کرد، شصت جلسه فیلمبرداری در نظر داریم و برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج