۵۰۴۸۹۸
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

میناوند: امیدوارم به عنوان تیم نخست صعود کنیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صعود ما به جام جهانی قطعی است اما امیدوارم قاطعانه، با امتیاز بالا و به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی برویم.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صعود ما به جام جهانی قطعی است اما امیدوارم قاطعانه، با امتیاز بالا و به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی برویم.

مهرداد میناوند درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین گفت: بازی خوبی بود و با نظم بازی کردیم. نظمی در بازی کردن تیم ایران وجود دارد که نمی‌توان از آن گذشت. چین سال‌هاست فوتبال خود را حرفه‌ای کرده و سرمربی چین هم بسیار بزرگ بود. فکر می‌کنم تیم ملی روند قابل قبولی به نمایش گذاشت و پیروزی حق تیم ما بود. ما قدم‌های بلندی برداشته‌ایم، صعود ما به جام جهانی قطعی است اما امیدوارم قاطعانه، با امتیاز بالا و به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی برویم، چون در رده‌بندی فیفا نیز تأثیر زیادی دارد.

وی با بیان اینکه باید با تیمی منسجم به جام جهانی برویم، اظهار داشت: می‌توانستیم مقابل چین به گل‌های بیشتری برسیم. امتیازات مسابقه‌های خانگی مقابل صد هزار تماشاگر بسیار مهم است. تیم ما باهوش بازی کرد و برنامه‌ریزی داشت. هرچند با برخی کارهای کی‌روش موافق نبودم و فکر می‌کنم برخی بازیکنان می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما او مربی بزرگی است. فکر می‌کنم می‌توانیم صعودمان را با شکست ازبکستان قطعی کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره صحبت‌های کی‌روش در نشست خبری و اینکه گفت مردم می‌دانند چه کسانی در ایران، فوتبال را در دست دارند، خاطرنشان کرد: هر سرمربی در هیچ جای دنیا، نمی‌تواند هر حرفی را بزند. کی‌روش مربی بزرگی است و در تیم‌های بزرگی فعالیت کرده، اما باید محدودیت‌هایی برای برخی مصاحبه‌ها داشته باشد. البته شکی نیست در اینکه فوتبال ما، فوتبال پاکی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولا تو عددی نیستی که اینطوری حرف میزنی! دوما فوتبال ناپاک عمدتا برای شما نفع داشته! سوما تو بهتره بری پانتومیم بازی کنی مینا جون!

    • بدون نام

      تو یکی حرف نزن حالم ازت بهم میخوره

    • بدون نام

      تو چکاره ای بی ادب

    • بدون نام

      سلام مینا لنگی هنوز زبونتو غلاف نکردی آخه چند باید ضایع بشی

    • لنگی

      مهردادخانوم قربون امیدواریت لنگی جوووون خخخخخخخخ

    • یاران

      آقای میناوند، گمشده ای؟؟؟ میدونی چرا؟؟؟ تو هیچ کس نيستی درمورد بازی تیم ملی حرف میزنی، ولی سرمربی محترم تیم ملی ایران میتونه نظرات کارشناسی خودش بده،، شماها برای مطرح شدن مقابل مردم فهیم ایران هستی و متاسفم براتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج