۵۰۵۴۵۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بارش برف و باران در محورهای ۵ استان

پلیس راهور نیروی انتظامی بعد ازظهر امروز(جمعه) برای محورهای پنج استان بارش برف و باران و همچنین برای ۱۰محور نیز مسدودی اعلام کرده است.

خبرگزاری ایرنا: پلیس راهور نیروی انتظامی بعد ازظهر امروز(جمعه) برای محورهای پنج استان بارش برف و باران و همچنین برای ۱۰محور نیز مسدودی اعلام کرده است.

براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی، پلیس راهور در محور هراز (محدوده امام زاده هاشم ) بارش برف و برای محور های استان های ایلام، کرمانشاه ( اکثر محورها)، آذربایجان غربی (محور میاندوآب - بوکان ) و سمنان (محور سمنان- دامغان ) بارش باران اعلام کرده است.

براساس این گزارش در ارتفاعات محور کندوان نیزشاهد مه گرفتگی هستیم.

همچمین در ادامه این گزارش محورهای مسدود نیز شامل محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، شیراز-جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه- تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان و امیدیه-دیلم در استان خوزستان است.

براساس این گزارش شمال به جنوب محور کرج-چالوس دارای ترافیک پر حجم و روان، محور هراز ( محدوده های سه راهی چلاو و پارک جنگلی آمل ) دارای ترافیک نیمه سنگین و گیلان (محور رشت - قزوین سه راهی سنگر) ترافیک نیمه سنگین دارد.

به غیر از محور های مسدودی که دراین گزارش نامبرده شده است، سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اصفهان و حومه خبری نیست از بار ندگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج