۵۰۵۴۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در فارس

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن روز سیزدهم فروردین ( روز طبیعت) ، محدودیت های ترافیکی در این روز برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن روز سیزدهم فروردین ( روز طبیعت) ، محدودیت های ترافیکی در این روز برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

به نقل از این معاونت، در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ فروردین ماه جاری محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین باربری در محورهای مواصلاتی استان بویژه محورهای جنوبی به ویژه در محور شیراز _کازرون_ بوشهر و بالعکس و شیراز _قائمیه_ نورآباد _گچساران و بالعکس اعمال می شود.

همچنین در این روزها تردد موتورسیکلت سواران در سطح جاده ها نیز ممنوع است.

برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات ترافیکی از جمله توقیف، ضبط گواهینامه و اعمال نمره منفی و اجرای طرح های کنترل سلامت از رانندگان از طریق انجام تست های اعتیاد و الکل در پاسگاه های پلیس راه و همچنین به صورت سیار از طریق خودروی مخصوص انجام تست سلامت به صورت غیر مترقبه در جریان ترافیک از برنامه های پلیس در روزهای آخر تعطیلات نوروز است.

همچنین تشدید اقدامات کنترلی بر ناوگان مسافربری از طریق مقرهای پلیس راه (بهره گیری از سامانه های سپهتن ، جی پی اس و 110120 )، استقرار نیروهای مجرب و کارآزموده در اتوبوس ها در قالب مسافر جهت کنترل رفتار رانندگان و احصاء تخلفات پنهان رانندگان این نوع وسایل ، تقویت ایستگاه های پلیس راه از طریق استقرار کانکس در نقاط استراتژیکی و حساس در سطح محورهای مواصلاتی با هدف حضور مستمر و عاری از خلأ پلیس در تمامی ساعات شبانه روز و روشن کردن مشعل در نقاط حادثه خیز با هدف توجه دادن رانندگان از وضعیت مسیر در پیش رو و اتخاذ رفتار متعارف از دیگر اقدامات پیش بینی شده در اخرین روزهای تعطیلات نوروز است.

همچنین پلیس فارس در خصوص روزهای اخر تعطیلات نوروز به ویژه روز ۱۳ فروردین توصیه و هشدارهای ترافیکی برای عموم مردم از جمله صبوری و سعه صدر رانندگان در ترافیک راه ها و جاده ها، عدم قراردادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو، توجه به سرعت مجاز و مطمئنه،توجه به ممنوع بودن سوار افراد در قسمت بار برخی خوردروها،پرهیز از پارک کردن خودرو و اسکان در حریم و حاشیه راه ها اعلام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج