۵۰۵۵۱۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

واعظی: مردم منتظر شکوفایی اقتصادی باشند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم در سال ۹۶ در انتظار شکوفایی اقتصادی باشند.

خبرگزاری ایسنا: محمود واعظی در نشست با جمعی از فعالان سیاسی،اقتصادی، اجتماعی، فرهیختگان و مجریان انتخابات محمودآباد اظهار کرد: انسجام و وحدت که میراث امام راحل بود و تا پیش از این کمرنگ شده بود در این دولت به آن حالتی که باید باشد برگردانده شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب بدون فرهنگ و اخلاق معنا ندارد، افزود: در کشورهای اطراف ما ناامنی است، اما در ایران امنیت خوبی وجود دارد و کشور ما علاوه‌برحفظ خود، در نجات حرم حضرت زینب (س) در سوریه و عراق نقش آفرینی کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت با توجه به رویکردی که داشت تلاش زیادی برای تغییر شرایط اقتصادی مردم طی این سه سال و نیم انجام داد.

واعظی با بیان اینکه نگاه و سیاست دولت از ابتدای روی کارآمدن توسعه بوده است، تصریح کرد: تغییر شرایط اقتصادی با سخنرانی انجام نمی‌شود و نیازمند منابع و سرمایه‌گذاری است و از ابتدای دولت تدبیر و امید همه چیزهایی که لازمه توسعه و تحول است به عنوان سیاست توسعه ای دنبال شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدا سعی در جلب اعتماد مردم کرد و تلاش کرد رقیب بخش خصوصی نباشد و در بازار ثبات ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه برجام دستاورد ملی است، متذکر شد: مذاکرات ۳۰ ماه به طول انجامید و با همراهی مقام معظم رهبری و قوای سه گانه برجام تحقق یافت.

وزیر معین دولت یازدهم در استان مازندران با بیان اینکه سال ۹۵ به خوبی به اتمام رسید، افزود: در این سال ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شد و نرخ تورم تک رقمی شد و رشد اقتصادی به ۱۱ تا ۱۲ رسید.

واعظی با تاکید بر اینکه مردم باید از نظر اقتصادی منتظر رونق و شکوفایی بیشتر باشند،اظهار کرد: از کشاورزان ۱۵ هزار میلیارد تومان گندم خریداری شد .

وی در ادامه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پرداخت و گفت: انتخابات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در عرصه داخلی و خارجی اثر گذار است زیرا در عرصه داخلی موجب امید و در عرصه خارجی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با برگزاری یک انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری تاکید کرد و یادآور شد: انتخابات باید قانونمند و بدون حرف و حدیثی برگزار شود و به هیچ عنوان نباید از پول بیت المال برای انتخابات هزینه شود.

واعظی با اشاره به اینکه باید فضایی ایجاد شود که مردم به اندیشه، تجربه و توانایی رای دهند،خاطر نشان کرد: هیچ فردی نباید دنبال تخریب شخصیت و عملکرد کسی باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استان در بخش اقتصاد مقاومتی،ابراز کرد: بزرگترین سرمایه کار و توسعه است و در این منطقه گردشگری بسیار حائز اهمیت است که می‌تواند توسعه پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه استان مازندران بعد از تهران بیشترین توسعه را در حوزه زیرساخت های ارتباطات داشته است، از افزایش پهنای باند در استان خبر داد و گفت: در این دولت پهنای باند بیش از ۸ برابر افزایش یافت و شبکه انتقال نیز ۵ تا ۶ برابر شده است.

واعظی افزود: مازندران جزء استان های پیشرو در اینترنت است که بسیاری از روستاهای آن تحت پوشش اینترنت قرار دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه هزار و ۷۳۰ روستای استان تحت پوشش اینترنت قرار گرفت، اظهار کرد:در بخش زیرساخت های ارتباطات تاکنون ۷۴۰ میلیارد تومان در مازندران سرمایه گذاری شد و تا پایان دولت نیز ۹۰۰ روستای باقی مانده تحت پوشش اینترنت قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamaad

      نزدیک انتخاباته دیگه :))

    • شکیبه

      منتظرمیمانیم!!!!

    • بدون نام

      .هفت نفرهم نرفتندسرکارتوحرف هفتصدهزارنفرمیزنی.دروغ بسه.جمع کنیدکاسه کوزتوناکه مردم دیگه به این دولت رأی نمیدهند

    • حیدرعلی

      خدا کنه حرفاشون درست باشه ماکه تواین چهارسال رونقی توزندگیمون حس نکردیم

    • بدون نام

      دروغ کمتر زندگی بهتر...یا علی

    • بدون نام

      لابد این گشایش و گل و بلبل اقتصادی هم بعد از انتخابات خواهد شد! یاد وعده 100 روزه و پسابرجام روحانی افتادم!!!

    • مجید

      حتما منتظر میمانیم. چهار سال که موندیم این چندروز.هم منتظر میمانیم و از امنیتی که برای اختلاس گران فراهم کردید هم تشکر میکنیم.

    • بدون نام

      چرتا پرت،فقط

    • محمدرضا بختیار

      اعضای کابینه ظاهرا در تمام امور مشرف هستند بجز حیطه و محیط کاری خود آقای واعظی عزیز شما به من بگو چرا کد شهرها سه رقمی شد و تلفنها نیز هشت رقمی معمولا این عمل جهت خروج از زیر فشار و ارتقا شبکه انجام مگیرد پس چرا یک سال هستش مخابرات برای یک خط تلفن منو پاس کاری می کنند

    • منوچهر شمسی

      اقای واعظی . اقتصاد کلان به این معنی نیست که در مورد اقتصاد کلان صحبت کنید و امار کلان بدهید . زیر ساخت اقتصادی شما چی بوده گذاشتن انتن های مخابراتی موبایل و 4gشدن اینتر نت که انهم پولش را چند برابر دیگر کشور ها از مردم میگیری . شما خالی کردن جیب مردم را با خدمات دولتی خالی میکنید . این هفتصد هزار شغل را که ادعا میکنید چرا کلی میگید بگید شاغلین کجا هستنند کدام شهر و کیا هستنند که من حتی یک نفر از انهارا نمیشناسم برای نمونه .بنظر من امارتان غلو است وبس

    • بدون نام

      باز هم دروغ

    • بدون نام

      تو اگر راست می گویی در این چهار سال یک کاری حد اقل برای مخابرات میکردی این وعده های سرخرمن تو اعتبار نداره تو معوقات بازنشستگان مخابرات با این درامد را دوسال است پرداخت نکردی پول صندوق دخیره کارکنان پرداخت نشده حا لا دم از رونق اقتصادی میزنی برو بمیر

    • سالار

      آقای واعظی میشه لطف کنید بجای اینهمه حرف زدن و شعار دادن عمل کنید
      تو مدت این چهارسال چکار کردید که دوباره داری وعده و وعیدهای پوچ و توخالی میدید
      خودتون کشتید با این برجام
      اون آقایون مذاکره کننده خودشون خوب میفهمند که چه خبره و چه کلاهی سرشون رفته واسه همین روزه سکوت گرفتند و چیزی نمیگن

    • بدون نام

      چشم، ما به شکوفایی اقتصاد قطعا باور داریم و بصورت ملموس سالیان سال است که با آن در ارتباط هستیم!! لازم به تداعی و یادآوری نیست.

    • بدون نام

      حافظ گفت : واعظ بی عملان واجب است نشنیدن

    • بدون نام

      روحانی با توجه به شرایط اولیه فوق العاده عمل کرده

    • بدون نام

      شکوفایی اقتصادی!!!!بچه راگول می زنید...نگین بابا..گلهاهم ازخجالت دیگه شکوفه نمی دهند.

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد الهی خودت دهن یاوه گو جماعت را ببند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج