۵۰۵۵۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین نظرسنجی‌ ها درباره انتخابات فرانسه

در حالی که حدود سه هفته به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه باقی است، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که رقابت تنگاتنگی میان نامزدها برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر در جریان است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که حدود سه هفته به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه باقی است، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که رقابت تنگاتنگی میان نامزدها برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر در جریان است.

نتایج نظرسنجی بی.وی.ای حاکی از آن است که عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه در مقایسه با هفته گذشته نفس‌گیرتر شده و نامزدهای اصلی با اختلافی بسیار اندک به کارزار خود ادامه می‌دهند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، امانوئل ماکرون از جناح میانه و مارین لوپن راست‌گرا هر کدام به ترتیب ۲۵ و ۲۴ درصد از آرای شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرده‌اند و فرانسوا فیون محافظه‌کار هم پس از این دو، با ۱۹ درصد در جایگاه بعدی قرار دارد. نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ژان لوک ملنکون چپ‌گرا نیز در جلب آرای عمومی توفیق ۱۵ درصدی داشته است.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که ۳۸ درصد شرکت‌کنندگان هنوز راجع به کاندیدای اصلح تصمیمی نگرفته‌اند و یا ممکن است نظرشان را تغییر دهند؛ امری که پیش‌بینی‌ناپذیری مضاعف انتخابات پیش روی فرانسه را نشان می‌دهد.

بر اساس نتایج نظرسنجی بی.وی.ای، ماکرون در میان سایر نامزدها از پایگاه رأی قابل توجهی برخوردار است و ۶۳ درصد از افرادی که وی را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کرده‌اند، نسبت به انتخابشان اطمینان خاطر دارند. این رقم اما برای لوپن بیشتر است و ۸۱ درصد از هواداران وی نسبت به انتخاب خود و عدم تغییر آن مطمئن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج