۵۰۵۷۸۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سعداوی: در ضربات آخر، دقت لازم را نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل استقلال موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل استقلال موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

نعیم سعداوی پس از شکست خارج از خانه تیمش مقابل استقلال گفت: جا دارد قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، سال نو را خدمت همه مردم تبریک و همچنین درگذشت عباس عبدالملکی را تسلیت بگویم. ما در نیم فصل اول موقعیت‌های زیادی خلق می‌کردیم و شانس با ما یاری می‌کرد و تبدیل به گل می‌شد. همین امروز هم موقعیت‌های خوبی درست کردیم، اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

وی عنوان کرد: یک بخش از این مشکل مربوط به خودمان می‌شود که باید با کار و تلاش بیشتر این نقیصه را برطف کنیم و بخش دیگر آن مربوط به بچه‌های ما می‌شود که باید دقت خود را بالاتر ببرند و در آینده این نقیصه را برطرف کنند.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که نظر او را در خصوص سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته دوم پرسید، گفت: استقلال اهواز یکی از تیم‌های تاریخی و با قدمت فوتبال ایران است و خود من به عنوان یک خوزستانی از این اتفاق بسیار ناراحت هستم.

وی ادامه داد: با وجود این اتفاق کاری از دست من ساخته نیست و باید کسانی که باغث این اتفاق هستند پاسخگو باشند چرا یکی از تیم‌های مردمی، با قدمت، پرطرفدار و با ریشه فوتبال ایران به این شرایط دچار می‌شود.

سعداوی خاطرنشان کرد: تیم‌های پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران باعث بالندگی در فوتبال ایران می‌شوند و به شکوفاتر شدن فوتبال کمک می‌کنند. استقلال اهواز که سقوط کرد اما من امیدوارم شرایطی مهیا شود تا دیگر شاهد سقوط تیم‌های پرطرفدار نباشیم .

سعداوی درباره حضور دیرهنگام عبدالله ناصری در ترکیب فولاد و اینکه این بازیکن می‌توانست با فرصت‌های بیشتری بتواند به تیمش کمک کند، گفت: این نظر شماست ما امروز همه جوره بازی را کنترل کردیم. شناخت خوبی از استقلال داشتیم و روی ضد حملات نیز به موقعیت‌های خوبی دست پیدا کردیم. ما به دنبال ضد فوتبال نبودیم هرچند که دست‌مان در بازی امروز تنگ بود و چند بازیکن اصلی و تأثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم. به هرحال یک اشتباه باعث شد که حریف گل بزند ما هم امروزتلاش کردیم و از این تلاش راضی هستیم.

وی در پایان با اشاره به نیمکت نشینان تیم فولاد خاطرنشان کرد: نیمکت ما را ببینید که جوانان زیادی بر روی آن حضور دارند ما جوانان زیادی را به فوتبال معرفی می‌کنیم شاید امسال نتیجه لازم را نگیریم اما آینده متعلق به همین جوانان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      کدوم ضربات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج