۵۰۵۸۱۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سازمان اوقاف اعلام کرد:

میزبانی بقاع متبرکه در روز طبیعت از مردم

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف وامورخیریه گفت:در روز طبیعت بقاع متبرکه و امامزادگان که از ظرفیت‌های لازم فرهنگی، خدماتی و تفریحی وبوستان برخوردارند، میزبان مسافران نوروزی هستند.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد شرفخانی در گفت وگویی با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در ۲۴۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور از ۲۵ اسفندماه تا کنون ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران مجری این طرح گفت: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح، میزبانی از مسافران و زائران نوروزی واقشار مختلف مردم در روز سیزدهم فروردین ماه، روز طبیعت در بقاع متبرکه و امامزادگان همراه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی است.

وی اضافه کرد: تمهیدات و اقدامات لازم جهت استقرار مردم و مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت صورت گرفته است و این اماکن مقدس روز سیزدهم نوروز، آماده میزبانی از مردم و مسافران نوروزی خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به جایگاه طبیعت و اهمیت آن از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع) اظهار کرد: معمولا همه ساله جمع کثیری از مردم به واسطه عشق و ارادتی که به اهل بیت(ع) دارند در ایام تعطیلات به‌ویژه ایام نوروز به منظور بهره‌مندی از فضای معنوی و تفریحی در آستان‌های مقدس امامزادگان حاضر می‌شوند ودر پایان تعطیلات وروز طبیعت هم به سیر وسیاحت در مناظر طبیعی و بوستانها وباغ ها می پردازند بر این اساس امامزادگان هم به لحاظ موقعیت اقلیمی وجغرافیایی مورد توجه مردم قرار می گیرند.

شرفخانی ادامه داد: لذا به منظور تأمین آرامش وآسایش مردم در استفاده از فضای معنوی و تفریحی بقاع متبرکه و خدمت رسانی بهتر به زائران اقدامات لازم در این زمینه از سوی این سازمان صورت گرفته و آستان مقدس امامزادگان کشور که از ظرفیت مناسب تفرج‌گاهی و گردشگری برخوردار هستند، در روز طبیعت، آماده میزبانی و پذیرایی از مردم و مسافران نوروزی خواهند بود.

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران نوروزی، می‌توانند در روز طبیعت با حضور در جوار این آستانهای مقدس ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی و زیارت امامزادگان عظیم الشأن از طبیعت پیرامون این بقاع نیز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد : طی سالهای اخیر اقدامات خوبی در زمینه غرس نهال و توسعه فضای سبز امامزادگان دارای ظرفیت صورت گرفته است و این اقدام زمینه را برای اقامت و استراحت در این فضا ی طبیعی و معنوی برای مردم عزیز فراهم ساخته است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیزده بدر روز طبیعته باید در دل طبیعت بود اینجوری هویتش عوض میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج