۵۰۵۸۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی گرانادا – بارسلونا؛

آزمون بارسا در روز غیبت مسی

دو تیم گرانادا و بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه لوس کارمنس یکشنبه ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وبسایت نود: دو تیم گرانادا و بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه لوس کارمنس یکشنبه ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گرانادا که در حال حاضر در مکان نوزدهم جدول قرار دارد ۳ دیدار گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته است و احتمالا در پایان فصل یکی از تیم هایی خواهد بود که به رقابت های سگوندا سقوط خواهد کرد. این تیم که فصل گذشته نیز یکی از کاندیداهای سقوط بود با درخشش کوئنکا و در دیدارهای پایانی فصل توانست از منطقه سقوط خارج شود تا در فصل جاری نیز همچنان در لالیگا به کارش ادامه دهد با این حال آندرس پریرا، هافبک این تیم که به صورت قرضی از منچستر یونایتد در این تیم بازی می کند انگیزه مضاعفی برای درخشش در این دیدار بزرگ خواهد داشت. گرانادا در این دیدار گونزالس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور آدرین راموس نیز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آزمون بارسا در روز غیبت مسی

در سوی مقابل بارسلونا که در فصل جاری شرایطی نوسانی داشته است در این دیدار نیز نیم نگاهی به دیدار رئال مادرید خواهد داشت تا در صورت نتیجه نگرفتن این تیم بتواند با شکست دادن گرانادا بار دیگر به صدر جدول لالیگا بازگردد. لونل مسی بهترین دیدار را برای محرومیت انتخاب کرد، وی به دلیل دریافت مارت زرد پنجم خود در این دیدار محروم خواهد بود و لوییز انریکه نیز علاوه بر او به برخی دیگر از بازیکنان خود استراحت خواهد داد تا در ادامه فصل بازیکنانی آماده در اختیار داشته باشد. لوچو در این دیدار ویدال و آردا توران را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و مسی به دلیل محرومیت نمی تواند بارسلونا را همراهی کند، همچنین پیکه در این دیدار استراحت کرد تا در دیدارهای حساس پیش روی بارسلونا مشکلی نداشته باشد.

آزمون بارسا در روز غیبت مسی

۶ دیدار گذشته دو تیم با ۵ پیروزی بارسا و یک شکست برای این تیم به پایان رسیده است. همچنین آخرین دیدار دو تیم که در ورزشگاه نیوکمپ در دور رفت لالیگا برگزار شد با برتری خفیف بارسلونا و نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.دو تیم مجموعا ۴۶ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۳۶ پیروزی سهم بارسلونا بوده است و تنها ۵ پیروزی سهم گرانادا، بارسا در این دیدارها ۱۲۷ بار به گل رسیده است و تنها ۴۳ بار دروازه اش باز شده است. دیدارهای گذشته دو تیم رای به پیروزی آسان بارسا می دهند اما وقفه ای که به دلیل بازی های ملی در رقابت های لالیگا افتاده است ممکن است باعث شود تا نتیجه ای عجیب در این دیدار رقم بخورد.

آزمون بارسا در روز غیبت مسی

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسا ۱۰ دیدار از ۱۱ دیدار گذته خود مقابل گرانادا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بارسا در ۷ دیدار از ۸ دیدار پایانی خود در لالیگا به پیروزی رسیده است.

بارسا در ۵ دیدار از ۷ دیدار آخر خود مقابل گرانادا کلین شیت داشته است.

گرانادا در ۳ دیدار گذشته خود شکست خورده است.

بارسا در صورتیکه در این دیدار به گل برسد موفق می شود در ۱۸ دیدار پشت سر هم خارج از خانه در لالیگا گلزنی کند، این رکورد پس از رکورد این تیم در سال ۲۰۱۳ که بهترین رکورد بارسلونا بوده است، بارسا در سال ۲۰۱۳ در ۳۲ دیدار خارج از خانه پشت سر هم به گل رسیده بود.

نیمار در این دیدار فرصت خواهد داشت تا به سومین برزیلی بارسا تبدیل شود که برای این تیم بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رسانده اند. ریوالدو با ۱۰۰ گل و اواریستو با ۱۰۵ گل بهترین گلزنان برزیلی تاریخ بارسا هستند.

آزمون بارسا در روز غیبت مسی

سوارز در دیدارهایی که مقابل گرانادا به میدان رفته است موفق شده است ۴ بار برابر این تیم به گل برسد که همگی این گل ها در لوس کارمنس به ثمر رسیده اند.

بارسا با ۷۷۱ دریبل بیشترین تعداد دریبل را در بین تیم های لالیگا داشته است.

بارسا تا به اینجای فصل هرگز اخراجی نداشته است، این تیم تنها تیمی است که در رقابت های لالیگا هرگز در هیچ دیداری ۱۰ نفره نشده است.

لوییز انریکه هرگز به عنوان مربی مقابل گرانادا شکست نخورده است، ۶ پیروزی و یک تساوی حاصل کار وی بوده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آزمون بارسا در روز غیبت مسی

پیش بینی وبسایت Whoscored:

آزمون بارسا در روز غیبت مسی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج