جاباما
۵۰۵۸۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسپانیا، رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دولت اسپانیا امروز شنبه تصمیم رژیم صهیونیستی در ساخت شهرک جدید در جولات صهیون در سرزمین های اشغالی کرانه باختری رود اردن را محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا: دولت اسپانیا امروز شنبه تصمیم رژیم صهیونیستی در ساخت شهرک جدید در 'جولات صهیون' در سرزمین های اشغالی کرانه باختری رود اردن را محکوم کرد.

به نقل ازخبرگزاری افه، دولت اسپانیا در بیانیه ای که از سوی وزارت خارجه منتشر شد، ساخت شهرک های صهیونیستی را خلاف قوانین بین المللی دانست و تاکید کرد که این اقدام مانعی برای رسیدن به صلح است.

دولت اسپانیا در این بیانیه اعلام کرد که این اقدام راه حل دو دولت مستقل که اسپانیا به طور قاطع به آن متعهد است را به خطر می‌ اندازد.

در بیانیه دولت اسپانیا تصریح شده است:ایجاداین شهرک، به دلیل مکان واقع شدن آن به طور جدی بر مجاورت کشور آینده فلسطین تاثیر می‌ گذارد.

کابینۀ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار طی 20 سال اخیر ساخت شهرکی جدید را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌اتفاق آرا تصویب کرد.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل،در بیانیه‌ای اعلام کرده بودکه این شهرک جدید نزدیک شهرک امک شیلو و شهر فلسطینی رام‌الله ساخته خواهد شد.

پیش‌ترنخست‌وزیر اسرائیل گفته بود که ساکنان شهرک غیرقانونی عامونا در کرانۀ غربی که با حکم چند ماه پیش دادگاه تخلیه‌ شده، در این شهرک جدید سکنی می‌یابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج