۵۰۵۹۲۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قوچان‌نژاد: اگر خدا بخواهد آقای گل هلند می‌شوم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به طور قطع نتیجه گرفتن با تیم‌ ملی مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به طور قطع نتیجه گرفتن با تیم‌ ملی مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

رضا قوچان‌نژاد در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر و چین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: خدا را شکر ۲ پیروزی شیرین داشتیم که به واسطه امتیازات آن امروز بیش از هر زمان دیگری به جام جهانی نزدیک شده‌ایم. امیدوارم بازی بعدی مقابل ازبکستان را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم صعودمان به جام جهانی را قطعی کرده و سرانجام به هدفمان برسیم. تا الان که همه چیز خوب و راضی‌کننده بوده است.

مهاجم تیم ملی در مورد حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه در روز بازی با چین گفت: حضور تماشاگران فوق‌العاده بود و از آنها تشکر می‌کنم. در واقع حضور پرشور آنها بسیار تأثیرگذار بود، به خصوص بر روی بازیکنان تیم ملی چین. هیچ کجای اروپا این تعداد هوادار برای تشویق به ورزشگاه نمی‌روند و جا دارد یک بار دیگر از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان که موجب شد تیم ملی یک بازی حساس را با پیروزی پشت سر بگذارد، تشکر کنم.

قوچان‌نژاد درباره تغییرات ایجاد شده در ترکیب تیم ملی در دو بازی مقابل چین و قطر اظهار داشت: این موضوع را باید از کی‌روش سوال کرد اما مهمتر از هر چیز نتیجه گرفتن تیم ملی است و تا زمانی که ما خوب کار می‌کنیم و حریفانمان را شکست می‌دهیم نمی‌توان در این مورد صحبت کرد و قطعاً نتیجه گرفتن با تیم‌ ملی مهمتر از هر چیز دیگری است.

وی ادامه داد: مطمئناً تیم ملی از هر چیز دیگری مهمتر است و نتیجه گرفتن با این تیم احساس بسیار خوبی را به مردم و ملی‌پوشان می‌دهد. بنابراین سعی می‌کنیم در هر بازی بجنگیم تا به هدف برسیم. حالا هر بازیکنی که می‌خواهد در ترکیب باشد، ما هدفمان پیروزی مقابل حریفان و کسب نتیجه لازم است که خدا را شکر تا به الان به خواسته‌هایمان رسیده‌ایم.

قوچان‌نژاد یادآور شد: خدا را شکر هر زمانی که به تیم ملی اضافه شدم توانستم به این تیم کمک کنم. همیشه همین طور بوده که منافع تیم ملی به منافع شخصی ارجحیت دارد و امیدوارم پیروزی‌هایمان تا رسیدن به جام جهانی ادامه داشته باشد.

وی درباره عملکرد خوب لژیونرهای ایرانی در اروپا گفت: امروز تیم ملی بازیکنان زیادی از جمله من را در اروپا دارد که عملکرد خوبی دارند هرچند که خود من تمرکز زیادی روی بازی‌هایم در هلند دارم. الان هم با انگیزه و با ۲ برد شیرین به هلند بازمی‌گردم و امیدوارم از این پس هم برای باشگاه هیرنوین موثر باشم و عملکرد موفق و خوبی داشته باشم و بتوانم به گلزنی‌هایم ادامه دهم.

مهاجم هیرنوین هلند درباره اینکه تا چه اندازه فکر می‌کند بتواند آقای گل لیگ هلند شود، گفت: هرچه که خدا بخواهد همان می‌شود و اگر قسمت باشد آقای گل لیگ برتر هلند هم خواهم شد. من سعی‌ام را می‌کنم تا در هر بازی گل بزنم و باید تا پایان فصل منتظر ماند تا مشخص شود که در نهایت این اتفاق می‌افتد یا خیر. اما من تلاشم را می‌کنم تا با گلزنی‌هایم ابتدا برای هیرنوین موثر باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • SAJAD

      ایشالا که آقای گل هم میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج