۵۰۵۹۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آنچلوتی: درباره لواندوفسکی چه می‌توانم بگویم

سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از گلزن لهستانی تیمش پرداخت و بازی او را ستود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از گلزن لهستانی تیمش پرداخت و بازی او را ستود.

در ادامه هفته بیست و ششم رقابت های بوندسلیگا، پنج دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین جدول رده‌بندی جشنواره گل به راه انداخت. بایرن که در ورزشگاه خانگی خود یعنی آلیانس آره‌نا از آگسبورگ پذیرایی کرد، توانست با ۶ گل به پیروزی برسد تا به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه بدهد و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شود. گل‌های بایرن مونیخ را در این دیدار لواندوفسکی (سه گل)، توماس مولر (دو گل) و تیاگو آلکانترا به ثمر رساندند.

کارلو آنچلوتی بعد از برد تیمش برابر آگسبورگ گفت:‌ بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم قدرت واقعی‌مان را نشان دادیم. از هت تریک لواندوفسکی تعجب نکردم. او مثل همیشه کار خود را انجام داد. او توانست هت تریک کند و سه گل به ثمر برساند و ۲ پاس گل نیز برای هم تیمی‌های خود آماده کند. درباره او چه می توانم بگویم؟ او در تمامی دیدارها به همین شکل است و بازی خود را انجام می‌دهد و در تمامی دیدارها گلزنی می‌کند.

او در ادامه گفت: از ابتدا تا پایان بازی کاملا تیم برتر زمین بودیم و کیفیت بالای بازی خودمان را نشان دادیم. البته در شروع نیمه دوم کمی با افت روبرو شدیم ولی رفته رفته خودمان را پیدا کردیم. از نمایش تیمم راضی هستم و به آنچه می‌خواستیم دست یافتیم. فکر می‌کنم گلزنی در شروع بازی به ما کمک کرد تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و به گل‌های بیشتر هم دست یابیم. امیدوارم در بازیهای حساس باقی مانده نیز بتوانیم موفق باشیم و خیلی زود قهرمانی خود را قطعی کنیم.

بایرن مونیخ اکنون ۱۳ امتیاز با تیم دوم جدول یعنی لایپزیک فاصله دارد و می‌تواند به راحتی قهرمانی خود را در هفته‌های پیش‌رو قطعی کند. بایرن باید در لیگ قهرمانان نیز برابر رئال مادرید دیدار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج