۵۰۵۹۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رکوردشکنی شکسپیر و روزهای خوب لسترسیتی

کریگ شکسپیر به اولین سرمربی بریتانیایی تبدیل شده است که توانست هر ۴ دیدار نخست تیمش در لیگ برتر را با برد به پایان برساند.

خبرگزاری ایسنا: کریگ شکسپیر به اولین سرمربی بریتانیایی تبدیل شده است که توانست هر ۴ دیدار نخست تیمش در لیگ برتر را با برد به پایان برساند.

بعد از اخراج کلودیو رانیری از لسترسیتی، کرگ شکسپیر دستیار او هدایت این تیم را بر عهده گرفت و از آن زمان نتایج خوب گرگ ها در لیگ برتر ادامه داشته است. لستر بعد از حذف سویا از لیگ قهرمانان توانسته چهار برد پیاپی در لیگ برتر کسب کند تا از خطر سقوط به دسته پایین تر نجات یابد.

شکسپیر در اولین بازی در لیگ برتر لیورپول را شکست داد و در ادامه با برتری برابر هال سیتی، وستهام و استوک سیتی به چهار بردپیاپی در لیگ برتر دست یافت تا اولین مربی بریتانیایی باشد که چهار بازی نخست خود را در لیگ برتر با برد به پایان رسانده است.

پیشتر تنها مربیانی چون ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، کارلو آنچلوتی و گاس هیدینک موفق شده بودند که به این مهم دست یابند و چهار دیدار نخست خود به عنوان سرمربی در لیگ برتر را با برد به پایان برسانند.

لسترسیتی علاوه بر بازیهای مهم در لیگ برتر در ادامه فصل، باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید نایب قهرمان فصل قبل دیدار کند که بایر لورکوزن را حذف کرده است. لستر اکنون تنها تیم انگلیسی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج