۵۰۶۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

مدرن ترین آینه ها برای خانه شما

آینه هایی که شما را سحر می کنند

اين آينه كه داراي جلوه‌اي لوكس و مدرن است، تنها يك آينه نيست؛ بلكه يك وسيله پخش موسيقي نيز محسوب مي‌شود.

آینه هایی که شما را سحر می کنند

آینه هایی که شما را سحر می کنند


هم آينه هم MP3 پلير با صفحه لمسي

اين آينه كه داراي جلوه‌اي لوكس و مدرن است، تنها يك آينه نيست؛ بلكه يك وسيله پخش موسيقي نيز محسوب مي‌شود. اين آينه سطحي بسيار صيقلي و درخشان دارد و در قابي از جنس آلومينيوم بر ديوار نصب مي‌شود. با نصب اين آينه در سرويس بهداشتي خانه خود، مي‌توانيد در عين حال كه فضاي سرويس بهداشتي خود را كاملا مدرن و شيك مي‌كنيد، از امكانات ديگر اين آينه يعني پخش موسيقي و راديو نيز استفاده كنيد. قسمت دكمه‌هاي مخصوص عملكرد MP3 پلير اين آينه به صورت لمسي است و اين ويژگي بر زيبايي و مدرن بودن آن افزوده است. ابعاد اين آينه 90 در 200 سانتي‌متر است.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آينه‌هاي روشن

اين آينه كه توسط سئورا طراحي شده، نمونه‌ای‌ از اوج خلاقيت و نوآوري در طراحي است. بي‌شك وجود اين آينه در دكوراسيون مدرن هر فضا مي‌تواند نقطه كانوني دكوراسيون آن فضا باشد. در اطراف اين آينه لامپ‌هاي LED تعبيه شده كه داراي تنوع در رنگ نورهاست و شما مي‌توانيد بر حسب تمايل خود، رنگ‌هاي رنگين كماني اين لامپ‌ها را تغيير دهيد و هر بار جلوه‌اي جديد براي رنگ نور اين آينه انتخاب كنيد. ميزان و شدت نور منتشر شده از اطراف اين آينه نيز قابل تنظيم است. براي مثال مي‌توانيد براي شب، نوري ملايم و نرم را در نظر بگيريد كه تا صبح به عنوان نور شب‌تاب روشن بماند.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آينه خورشيدي، كيمياگري شيشه و نور

در طراحي و ساخت اين آينه، كنار هم قرار گرفتن نور و شيشه نقش مهمي دارد و باز هم اين دو زوج هنري به زيبايي و شكوه كار افزوده و جلوه‌اي خيره كننده به اين آينه بخشيده‌اند. شكل اين آينه طوري است كه گويي از برش عمودي ربع يك كره آسماني به وجود آمده است و جداره خارجي آينه تلفيقي از تكه‌هايي از فلزات گرانبها و نور است و سطح داخلي اين برش را آينه تشكيل می‌دهد. فرم جداره خارجي اين آينه داراي تنوع زيادي است و سطوح مختلف اجسام و كره‌هاي فلكي را تداعي مي‌كند. بر خلاف آینه‌های دیگر، که از قسمتي مسطح بر ديوار نصب مي‌شوند، پشت اين آينه جايي كه به ديوار نصب مي‌شود به صورت منحني است؛ به همين دليل این آينه زماني كه بر ديوار نصب مي‌شود داراي بعد است و اين يكي ديگر از ويژگي‌هاي خاص اين آينه است. حضور اين آينه منحصر به فرد در دكوراسيون يك فضا مي‌تواند شكوه و درخشش را به دكوراسيون آن دعوت كند.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آینه‌های رودخانه‌ای

طراحي اين آينه بسيار چشم‌نواز و البته هوشمندانه است، زيرا در طراحي اين آينه از زيبايي‌هاي عناصر طبيعي مانند چوب كمك گرفته شده است. طراح اين آينه فردي به نام موبرلي كارين است. طرح اين آينه بسيار ظريف است. در طراحي اين آينه دو قطعه چوب در دوطرف آينه قرار مي‌گيرد كه اين چوب‌ها جلوه‌اي طبيعي و جنگلي با سطحي خشن و برجسته دارند. اين آينه وسيله‌اي عالي براي آوردن شادابي و زيبايي‌هاي طبيعت به دكوراسيون داخلي خانه است و مي‌تواند در دنياي ماشيني امروز، كمكي زيادي به آرام كردن فضاي خانه كند.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آينه نارسيس

اين آينه‌ها فوق‌العاده و بسيار جذاب هستند و بي‌شك در دكوراسيون هر فضايي كه قرار گيرند خيره‌كننده‌ترين عنصر و نقطه كانوني آن فضا محسوب مي‌شوند. اين آينه‌ها علاوه بر جنبه كاربردي داراي جنبه دكوراتيو و تزئيني نيز هستند و مي‌توانند به خوبي از میهمانان شما استقبال كنند و سبب شادي و خوشحالي آنها شوند. از قطعات متعددي تشكيل شده است كه بايد كنار هم قرار گيرند تا مجموعه‌اي كامل و جالب را به وجود آورند. اين آينه‌هاي نارسيس گزينه‌اي بسيار ايده‌آل براي دكوراسيون‌هاي مدرن و فانتزي هستند.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آينه آريا

طراحي آينه آريا نمونه‌اي از طرحي ظريف با ريزه‌كاري‌هاي استادانه است. طراحي اين آينه بسيار زيبا و در عين حال بسيار پيچيده است و لطافتي تاريخي و سنتي را در دكوراسيون فضا القا مي‌كند. در بوم خالي هر ديواري يك آينه زيبا مي‌تواند به عنوان يك نقطه كانوني محسوب شود و سطح خالي و بي‌روح ديوار را به جلوه‌اي جذاب و باشكوه تبديل كند. اين آينه براي اين كار گزينه‌اي بسيار ايده‌آل است. اين آينه اين قابليت را دارد كه براي دكوراسيون تمام فضاها از جمله اتاق خواب، حمام ، راهرو یا اتاق پذیرایی مناسب باشد؛ و مي‌تواند در فضاهاي عمومي‌تر خانه احساس خوبي را به میهمانان شما القا كند.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آينه راديويي

آواز خواندن در حمام هم‌زمان با پخش موسيقي از اين آينه، كاري‌ جالب و لذت‌بخش است. طراحي نوآورانه اين آينه در واقع، ترکیب زیبایی‌شناسی و تکنولوژی براي خلق يک اثر زيبا و كاربردي است. شما مي‌توانید با استفاده از سيستم لمسي سطح آينه، علاوه بر ديدن خود در آينه به راديو نيز گوش دهيد. سيستم ضد غبار بودن سطح آينه و هم‌چنين مجهز بودن آن به تايمر و نشان دادن درجه حرارت محيط از جمله ويژگي‌هاي مهم ديگر اين آينه است. زماني كه از اين آينه استفاده‌اي نمي‌شود، سطح براق و زيباي آن جلوه‌اي درخشان و زيبا به سرويس بهداشتي شما مي‌دهد. هم‌چنين اين آينه مجهز به سيستم ضد بخار است كه از ايجاد بخار روي سطح آينه جلوگيري مي‌كند.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آينه بادبزني

اين آينه هنري و مدرن توسط شركت ايتاليايي پرادا طراحي و ساخته شده است كه مي‌تواند تاثير زيادي بر دكوراسيون فضا داشته باشد. اين آينه انتخابي كلاسيك براي دكوراسيون است كه مقداري حال و هواي سبك شرقي را در فضا به وجود مي‌آورد. اين آينه به سادگي و با پانل‌هاي آينه‌اي مستطيل شكل كه از يك قسمت به هم وصل شده‌اند، ساخته مي‌شود. نصب اين آينه در اتاق غذاخوري مي‌تواند جلوه‌اي افسانه‌اي باشكوه به دكوراسيون ببخشد و در سالن‌هاي انتظار و هم‌چنين اتاق خواب نيز به خوبي جلوه مي‌كند.

آینه هایی که شما را سحر می کنند


آينه دكوراتيو

براي ايجاد جلوه‌اي شيك و منحصر به فرد براي فضای ورودي، اتاق نشيمن و ديگر فضاهاي خانه خود، اين آينه باشكوه مي‌تواند گزينه مناسبي باشد. اين آينه توسط فردي به نام هرچو طراحي شده است و در طراحي آن از رنگ فيروزه‌اي و طلايي در كنار هم استفاده شده و همين تركيب رنگي پر زرق و برق سبب شده تا جلوه اين آينه كلاسيك بسيار قوي باشد. جلوه اين آينه تا حدي آنتيك است و مي‌تواند در هر فضايي كه قرار داده شود در جايگاه نقطه كانوني آن فضا قرار گيرد. نصب اين آينه در هر گوشه تاریكي مي‌تواند روشنايي و زندگي را به آن كنج دعوت كند. اگر به فكر سرمايه‌گذاري براي خريد يك شيء گرانبها و موثر براي دكوراسيون خانه خود هستيد اين آينه يكي از بهترين گزينه‌هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بتول محمودزاده

      سلام.جایی سراغ دارید که ما بتونیم این آینه های زیبا را از نزدیک ببینیم و بخریم.
      باتشکر

    • ملیکا رضاخواه

      اصلا چگونه می توان همچین چیزی را درست کرد . چون من از این جور اینه ها خوشم امده است.
      با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج