۵۰۶۳۴۴
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

دو عامل اصلی افزایش مرگ میر در نوروز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های نامناسب و خودروهای بی کیفیت ۲ عامل اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آمار معلولیت‌های ناشی از تصادفات، نگران کننده استمحمد وحدتی هلان، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جاده‌های نامناسب و خودروهای بی کیفیت ۲ عامل اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای به ویژه در ایام نوروز هستند.

وی تصریح کرد: هر چند نمی‌توان بی دقتی برخی از رانندگان را در بروز تصادفات منجر به مرگ نادیده گرفت، اما اگر بخواهیم قضاوت و بررسی کارشناسانه تری داشته باشیم، بی کیفیتی ۲ مورد مذکور بسیار تأثیرگذارتر خواهد بود.

وحدتی هلان ادامه داد: نگرانی بیشتر در خصوص افرادی است که به دلیل تصادفات سنگین معلول می‌شوند که با توجه به افزایش آمار این قشر، ادامه این روند، تبعات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای آگاهی مردم باید فرهنگ‌سازی به همراه آموزش در سطح کلان از طریق صدا و سیما، نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر و برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در سرای محلات و ... انجام شود و به دنبال آن، امداد رسانی و سرعت عمل نیرو‌ها در کمترین زمان ممکن را تقویت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا فتحی

      عامل سوم'' سرعت غیر مجاز . عامل چهارم'' ناشی گری یا خودنمایی کردن راننده

    • بدون نام

      اکثر کسانی که در تصادفات رانندگی کشته می شوند. سرنشینان اتومبیل پراید هستند. اخبار تصادفات را بخوانید متوجه خواهید شد.ما هنوز در زمان تیر وکمان شاه زندگی می کنیم. 100 سال از دنیا عقب هستیم. برای من سوأل شده چرا در تصادفات رانندگی اسم یک مسوول دیده نمی شود

    • بدون نام

      شما که این موضوع رو میدونید خب گمرک رو کم کنید تا مردم بتونند ماشین امن سوار شن .از یه طرف میگید باید افزایش جمعیت داشته باشیم از اونور شرکت سایپا قرارداد سه جانبه با دولت و عزرائیل امضا میکنه و همه مجلس و دولت ازشون حمایت میکنند و حتی پرایدی رو که به عراق ۱۸۰۰ دلار میفروشن به مردم خودمون ۲۱ میلیون میفروشند .کدوم حرفتون رو باور کنیم

    • بدون نام

      آموزش باید به مردم بدیم .اما نباید جاده های باریک و پر از چاله رو درست کنیم .نباید خودرو های بدون ایربک و غیر استاندارد رو از خط تولید خارج کنیم.۵۰_۶۰ سال پیکان تولید کردید .حالا دست از سر پراید ور نمیدارید.چرا چون سودش زیاد .کجای دنیا ماشین به این بی کیفیتی اینقدر قیمت داره.مردم بکشید که میخواید تولید ملی کنید .یا جیب خودروسازا رو پر کنید.

    • بدون نام

      مشکل از جاده ها و بیشعوری راننده ها است.

    • بدون نام

      در کارخونه پراید تخته کنین ببندین پرایدم شد ماشین قلک کهنه

    • بی نام

      بدون نام 11:15 کاملا با نظرتون موافقم/کاش کمی به جون انسانها ارزش میدادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج