۵۰۷۱۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سعداوی: باشگاه بازیکنانی که می‌خواستیم نگرفت

مقابل استقلال خودخواه بودیمفولاد خوزستان که نیم‌فصل اول را با نتایج خوبی به پایان برد، در نیم‌فصل دوم از آن شرایط آرمانی دور شد و نتوانست آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد تا به رده یازدهم جدول سقوط داشته باشد.

ایران ورزشی: نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان که عوامل زیادی را در این مساله دخیل می‌داند، معتقد است فولاد استحقاق حضور در رده‌های بالاتر جدول را دارد و تلاش می‌کند تیمش در ۵ بازی باقی مانده از فصل شانزدهم، امتیازات مهمی به دست بیاورد تا بتواند به جایگاه لازم برسد. سعداوی در رابطه با اولین بازی تیمش در سال ۹۶ و شکست مقابل استقلال، جایگاه تیمش و... صحبت می‌کند.

اگرچه چند بازیکن اصلی‌تان را مقابل استقلال در اختیار نداشتید اما انتظار می‌رفت حداقل یک امتیاز از اولین بازی سال ۹۶ بگیرید که این اتفاق نیفتاد و در نهایت متحمل شکست شدید...

ما شناخت خیلی خوبی از استقلال داشتیم و روی ضدحملات هم کار کردیم اما با وجود اینکه موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم تا به گل نرسیم. در واقع در این بازی کمی خودخواه بودیم و آن طور که باید و شاید ظاهر نشدیم. در کل بازی خوبی بود و اگر آن کاشته نصیب استقلال نمی‌شد شاید آنها به گل نمی‌رسیدند چون ما تمام راه‌های گلزنی آنها را بسته بودیم که روی گل هم غفلت کردیم. به هر حال ما ۳، ۴ بازیکن اصلی‌مان از جمله عبدا... کرمی، حمید بوحمدان، میثم دورقی و وحید طالب‌لو را در اختیار نداشتیم که این مساله به تیم ما ضربه بزرگی زد.

تصور می‌شد طالب‌لو به این بازی برسد اما اینطور نشد. در حالی که ظاهرا او انگیزه زیادی هم برای رویارویی با تیم سابقش داشت...

بله، وحید از ناحیه کتف درد داشت که نمی‌توانست بازی کند اما احسان مرادیان هم خیلی خوب کار کرد و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

با توجه به اینکه طالب‌لو جزو فهرست ۱۸ نفره نبود و مهرداد طهماسبی هم از فهرست خارج شده، گلری روی نیمکت داشتید؟

بله، علی غلام‌زاده دروازه‌بان جوان‌مان که در تیم ملی جوانان هم حضور دارد، روی نیمکت بود. او هم یکی از بهترین‌هاست و اگر بتوانیم به او هم فرصت دهیم خیلی خوب است چون غلام‌زاده هم خیلی خوب کار می‌کند.

با توجه به اینکه نیم‌فصل اول را خوب به پایان بردید تصور می‌شد در نیم‌فصل دوم هم خیلی خوب ادامه دهید و مدعی کسب سهمیه آسیا باشید اما در نیم‌فصل دوم دچار افت شدید. چرا؟

نیم‌فصل اول شروع خوبی نداشتیم چون تیم ناقص بود و نفرات جدیدی آمدند که باید هماهنگ می‌شدند. در نهایت باتوجه به وقفه‌هایی که به وجود آمد، تیم کامل شد و به هماهنگی لازم رسیدیم که در انتهای نیم‌فصل هم ششم شدیم که البته اگر اشتباهات داوری نبود حتی می‌توانستیم سوم هم شویم. به هر حال یکسری اتفاقات افتاد که نتوانستیم سیر صعودی خود را ادامه دهیم. مثلا اینکه با وجود صحبت‌های زیادی که با باشگاه داشتیم نتوانستیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم. در کنار آن، آسیب‌دیدگی‌ها، اشتباهات فردی، محرومیت‌ها و حتی مشکلاتی که مربوط به خودمان است باعث شد آنطور که می‌خواهیم نتوانیم کار را پیش ببریم و در نیم‌فصل دوم دچار افت شویم. الان هم همه تیم‌ها با شناخت خوبی مقابل ما قرار می‌گیرند. البته ما هم انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم در ۵ بازی آینده به امتیازات خوبی برسیم که امیدواریم با این بازیکنان جوان به هدف‌مان برسیم.

هفته آینده مقابل سپاهان بازی دارید. مقابل تیمی که دچار تغییر در کادر فنی‌اش شده و با زلاتکو کرانچار در اولین قدم، به پیروزی پرگلی دست پیدا کرده...

ما این هفته بازی خیلی سختی داریم. البته تیم ما آماده است و انگیزه بالایی دارد تا بتواند در این بازی خانگی از حریف خود امتیاز بگیرد. البته ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم در ۵ بازی آینده ۵ نتیجه خیلی خوب به دست بیاوریم تا با موفقیت کار خود را به پایان ببریم.

به دنبال چه جایگاهی در پایان فصل هستید؟

استراتژی باشگاه رسیدن به رده هشتم جدول است چون فصل گذشته تیم به رده دوازدهم رسیده باشگاه با این هدف که صعودی ۳، ۴ پله‌ای در جدول داشته باشد کار کرده. البته ما به این رتبه راضی نیستیم و برای رده‌های بالاتر می‌جنگیم. فولاد مستحق قرار گرفتن در رده‌های بالاتر جدول است که امیدوارم بتوانیم به این هدف‌مان برسیم.

ظاهرا ساسان انصاری دچار سانحه رانندگی شده، مشکلی برای همراهی تیم‌تان برای بازی آینده ندارد؟

خدا را شکر این اتفاق به خیر گذشت. در این حادثه، خسارت زیادی به خودروی ساسان وارد شد اما خدا را شکر مشکلی برای خودش پیش نیامده. البته من شنیدم که همسرش دچار آسیب‌دیدگی جزیی شده که امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج