۵۰۷۷۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایبراهیموویچ: لیگ برتر التماس می‌کند بمانم

مهاجم سوئدی منچستریونایتد به ماندن در این تیم و احتمال رفتن به لیگ آمریکا واکنش نشان داد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، بعد از انتشار اخباری مبنی بر احتمال پیوستن زلاتان ایبراهیموویچ به لس آنجلس گلکسی، مهاجم ۳۵ ساله که ۲۷ گل تا به این‌جای فصل به ثمر رسانده، با یک چالش روبرو شده است.

به نظر می‌رسد باشگاه یونایتد به او پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد داده است و از طرفی از لیگ آمریکا نیز پیشنهادات خوبی به دست او رسیده است. ایبراهیموویچ درباره این موضوع گفت‌: وقتی ۳۵ سال داشتم به این‌جا آمدم. همه فکر می‌کردند من روی یک ویلچر قرار دارم. چه اتفاقی افتاد؟ شیر هنوز زنده است و همین هم هست. نشان دادم هرچه مردم می‌گویند اشتباه است. دیگر چنین صحبت‌هایی را نمی‌شنوم زیرا حسودان و منتقدان، اکنون خودشان طرفدار من شدند.

زلاتان ایبراهیموویچ ادامه‌ داد: تا چند وقت دیگر ۳۶ ساله می‌شوم. نشان دادم که سن فقط یک عدد است. آن‌قدر تلاش می‌کنم تا نشان بدهم بقیه از من پیرتر هستند و من جوان‌تر. می‌دانم ‌لیگ برتر به من التماس می‌کند ‌در این‌جا بمانم. نمی‌دانم چه تصمیمی برای فصل آینده خواهم گرفت. شاید باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

منچستریونایتد تساوی‌های زیادی در لیگ برتر داشته است. عملکرد ضعیف این تیم در خانه باعث شد آنها در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرند ولی قهرمانی در جام اتحادیه و سوپرجام انگلیس رضایت بخش بوده است. شیاطین سرخ اکنون در جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا قرار دارند و برای رسیدن به مرحله بعد باید به دیدار اندرلشت بروند. با توجه به این که فینال لیگ اروپا در سوئد برگزار می‌شود، این رقابت‌ها و قهرمانی در آن برای ایبراهیموویچ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مهاجم سوئدی ادامه‌ داد: جدول دروغ نمی‌گوید. تیم در جایی قرار دارد که شایسته آن بوده است. هیچ‌وقت به یاد ندارم ‌برای حضور در جمع چهار تیم تلاش کرده باشیم. ‌حتی یادم نمی‌آید ‌آخرین بار در چه زمانی تیمم در جدول رده بندی لیگ، به مقام دوم رسید. شاید در میلان بود. این برای تیم، یک شکست محسوب می‌شود و به هیچ وجه آن را دوست ندارم. غیر از قهرمانی، بقیه جایگاه‌های جدول یعنی ناکامی. چه دوم شوید و چه در رده‌های بعدی قرار بگیرید. هنوز در یک رقابت دیگر برای قهرمانی به سر می‌بریم و می‌خواهیم تلاش کنیم به هدفمان برسیم.

مهاجم ۳۵ ساله منچستریونایتد همچنین درباره آینده‌اش بعد از بازنشستگی از فوتبال و احتمال پی‌گرفتن مسیر اریک کانتونا (بازیگری) نیز به صحبت پرداخت و گفت‌: اریک، اریک است و زلاتان، زلاتان. هر کسی توانایی کار خودش را دارد. همه کانتونا را به سبب کارهایی که انجام داده است به یاد دارند و من را نیز به خاطر کارهایی که انجام دادم. تنها کاری که اریک انجام داده و من آن را انجام ندادم، بازیگری‌است. کنجاو هستم و دوست دارم بازیگر شوم. جمیز باند جدید؟ شاید این طور باشد. شاید هم نه.

زلاتان ادامه‌ داد: درباره تمدید قراردادم باید خیلی چیزها حل و فصل شود. بازیکن ۲۰ ساله نیستم که سال‌های سال بتوانم ادامه بدهم. شاید بتوانم دو یا سه فصل دیگر بازی کنم. باید ببینیم باشگاه چه می‌خواهد. آینده‌نگری باشگاه چیست؟ به اینجا نیامدم که وقتم را به هدر بدهم. پیشتر نتوانسته بودم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنم به یونایتد آمدم. می‌دانستم در لیگ قهرمانان اروپا نیست ولی با این حال آمدم. باید ببینیم که شرایط چطور پیش خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج