۵۰۸۰۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محبوبیت ترامپ بازهم کاهش یافت

بنابر تازه ترین نظرسنجی های به عمل آمده محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بازهم کاهش یافته و به ۳۵درصد رسیده است.

خبرگزاری ایرنا: بنابر تازه ترین نظرسنجی های به عمل آمده محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بازهم کاهش یافته و به ۳۵درصد رسیده است.

شبکه خبری سی ان ان روز چهارشنبه باانتشار این خبر گزارش داد: نتایج نظرسنجی های تازه دراین خصوص مربوط به دانشگاه 'کوینیپیاک' (Quinnipiac) است که روز سه شنبه (روز گذشته) انتشار یافت و عدم محبوبیت ترامپ در آن ۵۷درصد اعلام شد.
سی ان ان کاهش میزان محبوبیت دونالد ترامپ در چنین دوره زمانی کوتاه برای رئیس جمهوری آمریکا را امری بی سابقه خواندوافزود: حتی باراک اوباما در دوره هشت ساله ریاست جمهوری خود تا بدین میزان نامحبوب نبود.
بنابراین گزارش، درحالی نتایج نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک واقع در ایالت کنتیکت آمریکا از ۳۵ درصد محبوبیت دونالد ترامپ خبر می دهد که درسوم آوریل برابر با ۱۴ فروردین موسسه نظرسنجی گالوپ پایین ترین سطح محبوبیت دونالد ترامپ را ۳۷درصد اعلام کرده بود که درمقایسه با آن دو درصد تنزل نشان می دهد.
'تیم مالوی' (Tim Malloy) از مسئولان این نظرسنجی در این باره گفت: دونالد ترامپ برای کسب محبوبیت حتی در میان هواداران وفادار خود همچنان تقلا می کند .
از دیگر نتایج این نظرسنجی آراء دمکرات ها به ترامپ است که ۹۱ درصد عدم محبوبیت و شش درصد نیز وی را تایید می کنند.
این درحالی است که در مقایسه جمهوریخواهان ۷۹ درصد وی را مورد تایید قرار داده و ۱۴ درصد نیز عدم محبوبیت اعلام کرده اند.
بنابر نتایج این نظرسنجی ترامپ درمیان رای دهندگان سفید پوست از ۴۳ درصد محبوبیت و ۴۸ درصد عدم محبوبیت برخوردار است.
همچنین میزان محبوبیت ترامپ درمیان رای دهندگان رنگین پوست تنها ۱۶ درصد و عدم محبوبیت وی ۷۷درصد بوده است.
نظرسنجی دانشگاه 'کوینیپیاک' بین ۳۰ مارس تا سوم آوریل برابر با ۱۰تا ۱۴فروردین ماه و از میان یکهزار و ۱۷۱ رای دهنده آمریکایی و بامیزان خطای ۲.۹ (دو و ۹ دهم) درصد صورت گرفته است.
بالاترین میزان محبوبیت دونالد ترامپ بنا بر نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ ۴۶ درصد و عدم محبوبیت وی ۴۵درصد مربوط به ۲۵ ژانویه گذشته و مربوط به نخستین روزهای ورود وی به کاخ سفید بود.
همچنین بنابرآمار گالوپ، کاهش میزان محبوبیت ترامپ پایین تر از پایین ترین میزان محبوبیت باراک اوباما با ۳۸ درصد است که بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ میلادی برای باراک اوباما رقمی بی سابقه را دراین زمینه به ثبت رساند.

با این حال میزان محبوبیت ترامپ نسبت به برخی روسای جمهوری دیگر آمریکا باوجودی که عمر اندکی از دولت وی می گذرد، بالاتر است. پایین ترین میزان محبوبیت نسبت به ترامپ متعلق به جورج دبلیو بوش (پسر) با ۲۵درصد، جورج اچ.دبلیو بوش (پدر) با ۲۹ درصد، رونالد ریگان با ۳۵ درصد ، جیمی کارتر با ۲۸ درصد، ریچارد نیکسون با ۲۴ درصد، هری ترومن با ۲۲ درصد و لیندون جانسون با ۳۵ درصد است که تمامی این روسای جمهوری پایین ترین میزان محبوبیت را یک بار در دوره ریاست جمهوری خود تجربه کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج