۵۰۸۵۸۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

۲۰۷ عملیات آتش نشانی در مشهد بعد از زلزله

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: به دنبال وقوع زلزله ۶ ریشتری در مشهد ۲۰۷ مورد عملیات آتش‌نشانی اجرا شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: به دنبال وقوع زلزله ۶ ریشتری در مشهد ۲۰۷ مورد عملیات آتش‌نشانی اجرا شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن جعفری، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته، از صبح دیروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه تا صبح امروز، تعداد ۵۸۱۵ تماس با مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی ۱۲۵ برقرار شد که از این بین تعداد ۲۰۷ تماس منجر به اجرای عملیات در مشهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱۰۶ مورد بازدید از ساختمان‌های خطرآفرین صورت گرفته است، اضافه کرد: همچنین دو مورد بازدید از مغازه‌های خطرساز و سه مورد نیز بازدید از آسانسورهای خطری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به سه مورد نشت چاه منزل اشاره کرد و گفت: همچنین بخش‌هایی از دو مورد کوره آجرپزی نیز تخریب شد.

جعفری با بیان اینکه یک مورد درخت خطرساز نیز به مرکز ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد، گفت: علاوه بر این دو مورد گازگرفتگی در کمپ های اسکان گزارش شد.

وی به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: این سازمان با ۵۰۰ نفر نیروی آتش‌نشانی، ۲۵۰ دستگاه خودروی عملیاتی و ۴۸ ایستگاه آتش‌نشانی آماده خدمت‌رسانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج