۵۰۸۶۴۷
۱۴ نظر
۵۰۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ذوالقدر: حداقل ۲۰ میلیون رای نیاز داریم

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید برای پیروزی در انتخابات حداقل ۲۰ میلیون رای داشته باشیم که تصور دور از ذهنی هم نیست.

خبرگزاری ایسنا:‌ رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید برای پیروزی در انتخابات حداقل ۲۰ میلیون رای داشته باشیم که تصور دور از ذهنی هم نیست.

محمدباقر ذوالقدر عصر روز پنجشنبه طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در شهر آفتاب برگزار شد، با طرح این پرسش که جبهه مردمی برای چه تشکیل شده است؟ اظهار داشت: جبهه مردمی بر اساس یک الزام تاریخی تشکیل شده است و این ضرورت به دلیل حفظ وحدت و انسجام نیروهای انقلابی برای دفاع از دستاوردها و اهداف انقلاب است که امروز در معرض آسیب قرار گرفته و نیز برای پیشگیری از ناامیدی مردمی که در جای جای ایران چشم امید به این انقلاب دوخته‌اند.

وی با بیان این‌که «کشور ما امروز با تهدیدات متعددی مواجه است» ادامه داد: کشوری که مردمش در درون انسجام داشته باشد از مشکلات خارجی مصون است اما امروز ما در داخل با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: اولین مشکل داخلی ما، انباشت مشکلات است، مشکلات مختلفی اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که البته علاوه بر آن‌که خواست دشمن است ناشی از ناکارآمدی ما نیز هست.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، ادامه داد: مشکلات اقتصادی به گفته رهبری اساسی ترین مشکل ماست و به همین جهت دو سال را به صورت پیاپی، اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند که رشد افسارگسیخته فقر،بیکاری و تامین معیشت عمده ترین مسائل ماست که می‌تواند ‌به بحران های امنیتی منجر شود و دشمن از این بستر سوءاستفاده کند.

وی مشکل دوم کشور را رویکرد دوگانه در اداره آن دانست و گفت: امروز شاهد کمرنگ شدن روحیه انقلابی در اداره امور هستیم که روزگاری افتخار ما بود، امروز یک جریان گسترده تلاش مستمری را برای تهی کردن کشور از انقلابی‌گری آغاز کرده و متاسفانه در درون دستگاه های امنیتی نیز نفوذ کرده است.

وی ادامه داد: برجام برنامه‌ای برای دست کشیدن از آرمان انقلاب است که اگر هوشمندی رهبری نبود ما با برجام دیگری هم مواجه شده بودیم و اگر دولت با وجود تاکیدات و هشدارهای رهبری باز هم به رویه خود ادامه می‌دهد به دلیل همین تفاوت رویکرد و وجود جریان نفوذ است.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان این‌که «متاسفانه ما فاقد یک جریان منسجم برای دفاع از اهداف ها و گفتمان رهبری و انقلاب هستیم»، اظهار داشت: آن‌چه ضرورت دارد،انسجام نیروهای انقلابی است و اقدامات ما در این زمینه نیز شامل اعلام موجودیت جبهه مردمی با حمایت ۵۵۰ نفر از طیف های مختلف انقلابی در ۵ دی ماه ۱۳۹۵، تشکیل ستاد جبهه و شوراهای استانی آن در ۴۵۰ شهرستان،تشکیل کمیته هایی از ۲۷ قشر،ایجاد مجامع استانی و اقشار مختلف، برگزاری مجمع عمومی ملی یا پارلمان نیروهای انقلاب به عنوان تصمیم گیران این جریان بوده است.

وی افزود: هدف دوم ما تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد به عنوان گمشده‌ای است که ان شاالله محقق می شود و برای محقق شدن آن از نیروهای انقلابی کمک ها و مشورت های لازم گرفته شده است.

وی با اشاره به سازوکار جمنا، گفت: این ساز و کار هم از پیش مشخص شده است و از طریق آرای اعضا به شورای مرکزی تفویض می شود و مساله بعدی نیز این است که به کاندیدای واحدی برسیم و مردم را قانع کنیم که عزت و سلامت آن‌ها در گرو یک انتخاب صحیح است.

ذوالقدر با تاکید بر این‌که «ما باید حداقل ۲۰ میلیون رای داشته باشیم تا پیروز انتخابات شویم»، اظهار داشت: امروز مشخص شده است که در محلات و استان‌ها باید تا چه اندازه رای داشته باشیم تا پیروز شویم و این میزان حداقل باید ۲۰ میلیون رای باشد که تصور دور از ذهنی هم نیست و در سال ۸۸ هم این میزان را تجربه کرده بودیم و باید این عدد را تبدیل به واقع کنیم.

وی در پایان درباره انتخابات شوراها نیز اظهار کرد: جبهه مردمی حتماً در این زمینه نظر خواهد داشت به خصوص که این انتخابات مطمع نظر جریان اصلاحات است که آقای روحانی را رئیس جمهوری آینده می‌دانند و به همین دلیل روی موضوع انتخابات شوراها به خصوص در تهران و نیز شهرستان‌ها کار می‌کند. ما هم باید سعی کنیم که در شهرستان ها لیست ارائه دهیم و مردم را هم با آن لیست و افرادش آشنا سازیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب ذوالقدر.لطفا این مطلب را به آنها که میگویند مردم چه حقی دارند وارزشی برای رای مردم قائل نیستند تفهیم کنید.

    • بدون نام

      مگر نه اینکه افراد نظامی نباید به انتخابات ورود کنند

    • بدون نام

      البته جناب ذوالقدر توجه داشته باشید که برای رسیدن به 20 میلیون رای 16 میلیون رای کم دارید چون همه تون روی هم 4 میلیون بیشتر رای ندارید

    • بدون نام

      چرا شماها فکر میکنین .فقط شما انقلابو دوست دارین ودلتان به حال انقلاب میسوزد.بخدا دارین دروغ میگویین.ما ملت خیلی بیشتر از شما انقلاب ورهبری را دوست داریم وبرایش جانمان را هم عدا میکنیم.ولی شماها فقط به فکر منافع وجناح خودتان هستید ودوست دارید همیشه بر مردم حکومت کنید.مردم ابران شماهارا خوب میشناسند ودر انتخابات هم ثابت کرده اند که شماها را قبول ندارند.پس دیگه خودتان را خسته نکنید والکی مردم،مردم نکنید که حنای شماها دیگه رنگی ندارد.

    • بدون نام

      بشین تا 20 میلیون بهت رای بدن

    • سعید

      واقعاً اگر اصول گرایان بیست میلیون بدون تقلب و کلک رای داشته باشند باید گذاشت هر بلایی که باشد سر ما بیاید چون حقمونه. اون دفعه با تقلب و مهندسی انتخابات کشور را به فنا دادید دیگه برای هفت پشت ما بسه.

    • بدون نام

      از گروهک دور و بر احمدی نژاد نیاورید. نیاورید.
      کشور را به آشوب و فتنه نکشید.
      یک اشتباه را تکرار کردن, گناه کبیره است.
      روی اعصاب مردم با آوردن این گروهک راه نروید.

    • بدون نام

      چی زدی دادا

    • علیرضا

      کاسه داغ تر از آش!!!
      اینهمه سخنوری و رجز خوانی به دلیل نزدیکی به انتخابات وقاپیدن رأی مردم است .

    • احمد

      جبهه که امروز نمایش داده شد بیش ۷میلیون رائ ندارد

    • شهرام

      وقتی که در حال اختلاس هستید چرا به یاد رهنمودهای رهبر انقلاب و مردم انقلابی نیستید؟ ولمون کنید بابا.

    • محمد

      آقای ذوالقدر شما خودتان را خسته نکنید و مردم را سرکار نگذارید ریاست جمهوری در ایران هشت ساله میباشد فقط اعصاب مردم را خراب می کنند و پول مملکت را حیف ومیل می کنند

    • بی نام

      این چه حرفی است مگه هر دولت ضعیفی هم باید 8 سال سر کار باشد این دولت دو سال هم براش کافی بود بقیه اش فرصت سوزی بود و نفله کردن سرمایه و جوانان این کشور

    • محمد

      اگر قرار بود دولت ضعیف خرابکار برود چرا دولت قبلی دوره دوم ابقاء شده و هشت ساله شد تمام مردم اگر به کسی دیگر رای دهند فایده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج