۵۰۸۷۸۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نگرانی دولت ترامپ از اقدام نظامی در سوریه

مقام‌های آمریکایی علی‌رغم اظهارات تندی که درباره ضرورت اقدام نظامی در سوریه مطرح کرده‌اند از بابت تبعات این تصمیم نگران هستند.

خبرگزاری فارس: منابع خبری در واشنگتن می‌گویند دولت دونالد ترامپ، علی‌رغم موضع‌گیری‌های تندی که درباره اقدام نظامی در سوریه داشته‌اند نگران تبعات این اقدام هستند.

روزنامه واشنگتن‌پست از قول مقام‌های آمریکایی نوشته حضور نیروهای روسیه در سوریه و نگرانی‌های مربوط به استقرار نیروهای زمینی آمریکا در این کشور، دو مورد از عواملی هستند که تصمیم‌گیری درباره اقدام نظامی در سوریه را دشوار می‌کنند.

پنتاگون، در حال ارائه گزینه‌های پیش‌رو به کاخ سفید درباره پاسخ‌های نظامی محتمل در واکنش به ادعاهایی است که دولت سوریه را به حمله شیمیایی در استان ادلب سوریه متهم می‌کنند. مقام‌های آمریکایی گفته‌اند حمله به مواضع ارتش سوریه و اقداماتی برای زمین‌گیر کردن جنگنده‌های سوریه اقداماتی هستند که ممکن است دولت ترامپ آنها را انجام دهد.

به نوشته واشنگتن‌پست، شماری از مقام‌های کاخ سفید عصر چهارشنبه برای بررسی این موضوع در جلسه‌ای شرکت کردند که تا ساعت‌های آغازین پنجشنبه به طول انجامید.

برخی از حاضرین در این نشست خواستار اقدام فوری بودند، اما عده‌ای دیگر نگران تبعات درجه دوم و درجه سوم چنین تصمیمی بودند. برخی به واکنش روسیه که سامانه‌های ضدهوایی پیشرفته‌ای در سوریه مستقر کرده اشاره کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج