۵۰۹۰۶۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کارشناسی داوری بازی صبا با تراکتورسازی

کاش کرار زودتر اخراج می شد

تصمیمات مهم محمدرضا اکبریان به جز اخراج بازیکن خاطی تیم تراکتورسازی، اخراج کرار و اعلام پنالتی در وقتهای اضافه بازی همه درست و موافق با قانون بود.

ورزش سه: تصمیمات مهم محمدرضا اکبریان به جز اخراج بازیکن خاطی تیم تراکتورسازی، اخراج کرار و اعلام پنالتی در وقتهای اضافه بازی همه درست و موافق با قانون بود.

سید رضا غیاثی کارشناس داوری این رسانه بلافاصله بعد از بازی نظرات کارشناسی خود را بدین شرح اعلام کرده است:

*هادی محمدی مدافع وسط تراکتور باکف پا روی ران پای حریف رفته ومرتکب خطایی سخت می شود .ضربه مستقیم روی عضله چهار سر رانی مصداق بارز خشونت است ومستوجب اخراج ،بنابراین تصمیم داور در این صحنه درست بود اما نکته این است که او به دلیل خطای دید و جو آشفته تبریز او را اشتباه گرفت و آقایی را اخراج کرد .

*اما جاسم کرار با رفتاری غیر ورزشی در امر قضاوت دخالت کرده وبعد از آن هم برای داور وبازیکن حریف شاخ وشانه کشید رفتار این بازیکن هم مستحق دریافت کارت قرمز بود .

*شماره ۵ تراکتور هم با خطایی واضح وآشکار بازیکن صبا را درمحوطه جریمه سرنگون میکند که جریمه اش اعلام پنالتی است شجاعت اکبریان در این تصمیمات مهم ،خوب و قانونی و به جابود.

*تنها موردی که از این بازی مانده است این که ای کاش زودتر به این بازیکن شاخ و شاخه کش بی ادب که رفتارش بد آموزی زیادی دارد برخورد میکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      یعنی توی تبریز یه بازیکن پیدا نمیشه که این کرار بی اعصاب و جنجالی باید بیاد تراکتور؟همه بازی ها با همه درگیره اقای کرار از ایران و ایرانی خوشت نمیاد چرا این همه سال موندی برو یه جای دیگه بازی کن که از مردمش خوشت بیاد و اینقدر جنجال نکنی

    • یاران

      آقای کرار خیلی وقت است نه به بازیکنان ومربیان شاخ داره، بنوعی بی احترامی به اهالی فوتبال دوست داره امیدوارم جای این بازیکنان فوتبال درلیگ کشور مان نباشه ومدیریت برخورد قاطع کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج