۵۰۹۴۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وضعیت این روزهای کسبه پلاسکو

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در خصوص وضعیت کسبه پلاسکو اظهار داشت: آنها نیز وضعیت خوبی نداشتند و به سبب جابجایی که برای آنها رخ داده نتوانستند مانند سال های قبل فروش داشته باشند.

خبرگزاری ایلنا: رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در خصوص وضعیت کسبه پلاسکو اظهار داشت: آنها نیز وضعیت خوبی نداشتند و به سبب جابجایی که برای آنها رخ داده نتوانستند مانند سال های قبل فروش داشته باشند.

مجتبی درودیان در خصوص وضعیت بازار شب عید گفت: اعضای این صنف و فعالان حوزه پوشاک بازار خوبی را پشت سر نگذاشتند و سال گذشته به طور کلی سال سختی بود.

وی ادامه داد: علاوه بر پایین آمدن قدرت خرید مردم و رکود حاکم بر بازار، قاچاق و واردات بی‌رویه که امروز شکل قانونی به خود گرفته است، سبب شده که سه هزار و پانصد عضو ما در آستانه تعطیلی کامل قرار بگیرند. این در حالی است که برای آینده نیز وضعیت روشنی پیش بینی نمی شود. چون امسال انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و بعد از آن معلوم نیست چه کسی بر سر کار می آید و وضعیت اقتصاد چه خواهد شد اما اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد تعداد زیادی از افراد این صنف بیکار خواهند شد.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در خصوص وضعیت کسبه پلاسکو اظهار داشت: آنها نیز وضعیت خوبی نداشتند و به سبب جابجایی که برای آنها رخ داده نتوانستند مانند سال های قبل فروش داشته باشند. کسبه پلاسکو به سبب مکان خوبی که داشتند در روزهای آخر اقدام به تک فروشی می کردند اما امسال حتی نتوانستند مشتریان عمده خود را به محل جدید جذب کنند.

درودیان تصریح کرد: بخشی از کسبه پلاسکو تصمیم گرفتند که امسال واحد خود را تحویل بگیرند و بخش دیگر نیز به سبب اینکه جای خوبی نداشتند مطابق توافقی که با شرکت معین پارسیان داشتیم جابجا خواهند شد و بر همین اساس برای دکور زدن هزینه ای نکرده اند و منتظر محل کسب نهایی خود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج