۵۰۹۴۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خلیلی: من و دایی از جیب هزینه نفت را میدهیم

سرپرست نفت تهران گفت: مشکلات اعصاب دایی را به هم ریخته و اخیرا طلبکاران نیز در تمرین حاضر می شوند.

کاپ: محسن خلیلی در رابطه با شکست نفت تهران و مشکلات به وجود آمده برای این تیم اظهار داشت: متاسفانه شرایط ایده آلی حاکم بر تیم نفت نیست و چند وقتی است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم. هفته گذشته مشکلات خیلی بیشتر شد و هزینه های تیم را بیشتر من و علی دایی پرداخت می کنیم. من به مسئولان باشگاه گفتم که من وظیفه ام نیست که هزینه تیم را بدهم و شما هم باید کمک کنید.

وی افزود: متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم و علی دایی هم با بازیکنان صحبت کرد و گفت که مبلغی به ما برای اجاره اتوبوس پرداخت نشده است. در همین راستا بازیکنان با اتومبیل شخصی و تاکسی خودشان را به ورزشگاه رساندند.

سرپرست نفت تهران تصریح کرد: شدیدا نگران بودیم که تمامی بازیکنان سالم به ورزشگاه برسند. هر بازیکنی که دیر می کرد، با او تماس می گرفتیم تا مبادا برای بازیکنان اتفاقی رخ داده باشد و استرس زیادی کشیدیم.

خلیلی در ادامه بیان داشت: هنوز یک ماه دیگر از مسابقات باقی مانده است. ۴ هفته از لیگ برتر باقی مانده و یک بازی مهم در فینال جام حذفی در پیش داریم که خیلی از تیم های ایران آرزو داشتند در جایگاه تیم نفت باشند. نباید این تیم رها شود و روزهای حساسی در پیش است.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف نفت برای سفر به شهرستان ها در ادامه لیگ چه می شود، گفت: فعلا این موضوع مشخص نیست و من هم به مسئولان باشگاه اطلاع دادم که باید ۲ هفته دیگر به تبریز برویم. هنوز بلیتی تهیه نشده و در تمرین هم هیچ گونه امکاناتی نیست. نمی دانم این ماجرا تا کجا ادامه پیدا می کند و فشار زیادی روی بازیکنان و کادرفنی است. بیشتر از همه علی دایی فشار تحمل می کند و به همین دلیل نمی تواند تمرکز لازم را داشته باشد.

وی افزود: این مشکلات اعصاب دایی را به هم ریخته و اخیرا طلبکاران نیز در تمرین حاضر می شوند. روز قبل از بازی از رستورانی که از باشگاه نفت طلبکار است، در تمرین حاضر شدند و نزدیک بود با بازیکنان درگیر شوند که ما پادرمیانی کردیم.

سرپرست نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم تمام مشکلات کادرفنی لیاقت خودش را و بازیکنان کیفیت بالای خود را نشان دادند. بهترین پاسور لیگ و یکی از بهترین گلزنان لیگ از تیم ماست. این مسائل نشان دهنده این است که اگر مشکلات مالی نداشتیم، نفت الان جزو ۳ تیم اول لیگ بود. حتی شاید هم مدعی قهرمانی بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج