۵۰۹۷۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کولاکوویچ: سختگیری در تمرینات، طبیعی است

سرمربی تیم مربی والیبال ایران گفت: سختگیری‌ در تمرین‌ها طبیعی و لازم است، چون همه چیز باید مرتب و طبق نظم پیش برود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم مربی والیبال ایران گفت: سختگیری‌ در تمرین‌ها طبیعی و لازم است، چون همه چیز باید مرتب و طبق نظم پیش برود.

نخستین روز از تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور 14 بازیکن در سالن فدراسیون والیبال و زیر نظر ایگور کولاکوویچ و پیمان اکبری آغاز شد.

سرمربی تیم مربی والیبال ایران پیش از شروع تمرین ضمن تشکر از حضور و حمایت خبرنگاران از تیم ملی اظهار داشت: هفته اول تمرینات تیم ملی برای آزمایش بازیکنان جوان و سنجش میزان آمادگی آنها است. فلسفه کاری من این است که بازیکنان جوان را مورد آزمایش قرار دهم و بهترین‌ها را که برای آینده تیم ملی مفید هستند پیدا کنم.

وی ادامه داد: ما تا پانزدهم آوریل و اضافه شدن گروه دوم بازیکنان صبر خواهیم کرد. تمرینات هفته جاری ما زیاد سخت نیست و ترجیح دادیم شدت تمرینات چندان بالا نباشد، اما فشار تمرین‌ها به تدریج اضافه خواهد شد.

کولاکوویچ گفت: ما ۹ جلسه تمرین در ۵ روز را در برنامه خود قرار داده‌ایم و سپس تصمیم می‌گیریم چه بازیکنانی در اردو باقی بمانند و چه کسانی به تیم زیر ۲۳ سال اضافه شوند. امیدوارم کسانی که از تیم خط می‌خورند ناراحت نشوند و بدانند که احتمال دارد بعدها از حضور آنها در تیم ملی استفاده کنیم.

سرمربی تیم مربی والیبال ایران افزود: با توجه به این که بازیکنان پس از 3 هفته استراحت به اردو آمده‌اند فشار زیادی به آنها وارد نخواهیم کرد، ولی از جدیت تمرین کم نمی‌کنیم. فشار تمرینات به تدریج اضافه خواهد شد چون باید در 2 تا 3 روز آینده روحیه جنگندگی بازیکنان بالاتر برود.

وی در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی والیبال گفت: ما چند دیدار دوستانه با تیم‌های ملی مونته‌نگرو، اسلوونی و لهستان برگزار خواهیم کرد. به نظرم این بازی‌ها آزمایش خوبی برای سنجش توان بازیکنان قبل از لیگ جهانی ۲۰۱۷ باشد.

کولاکوویچ درباره تفاوت‌ها و شباهت‌های تیم ملی ایران و صربستان گفت: انرژی و انگیزه زیادی در بازیکنان ایرانی و صرب وجود دارد به طوری که بازیکنی در صربستان و همچنین ایران وجود ندارد که به تیم ملی دعوت شود ولی دعوت سرمربی را رد کند. همچنین بازیکنان هر دو تیم مسئولیت‌پذیر هستند که باعث می‌شود علاقه سرمربی به فعالیت بیشتر شود، البته به نظر من صرب‌ها از نظر تکنیکی بالاتر هستند ولی ایرانی‌ها فیزیک قوی‌تری دارند.

سرمربی تیم مربی والیبال ایران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من تمرینات تیم زیر ۲۳ سال ایران را تعقیب می‌کنم و شاهد پیشرفت این تیم هستم چون آنها آینده والیبال ایران خواهند بود.

او همچنین درباره سختگیری‌های پیش از شروع تمرینات و حین تمرین اظهار داشت: این سخت‌گیری‌ها طبیعی و لازم است، چون همه چیز در تمرینات باید مرتب و طبق نظم پیش برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج