۵۱۰۰۲۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

غول‌های سینما در جنگ جهانی دوم

جنگ با تمام بلایا وآسیب‌های خانمان سوزش یکی از مهم ترین عوامل بلوغ بشری است. رویدادی که قبل و بعد زندگی تمام انسان‌ها را چه از نظر درونی و چه از نظر بیرونی دچار تغییر می‌دهد.

وب سایت مجله دنیای تصویر: جنگ با تمام بلایا وآسیب‌های خانمان سوزش یکی از مهم ترین عوامل بلوغ بشری است. رویدادی که قبل و بعد زندگی تمام انسان‌ها را چه از نظر درونی و چه از نظر بیرونی دچار تغییر می‌دهد. بیش از صد و بیست سال است که پرده نقره‌ای تمام ابعاد انسان را با تمام ویژگی‌ها و جزییات متفاوتش روایت می‌کند. سینما در طول حیاتش با هر رویداد کوچک و بزرگ سر وشکلش را برای به تصویر کشیدن آن تغییر داده.

«پنج نفر بازگشتند» پروژه جدید و پر سر و صدای نت‌فلیکس روایتی است از پنج غول فیلمساز تاریخ سینما که هویت و عمیق‌ ترین مفاهیم زندگی‌شان را در بزرگ ترین جنگ تاریخ انسان بازیابی می‌کنند. فیلمسازانی که در جنگ جهانی دوم حضور داشته اند و علاوه بر ثبت حقایقی از این رویداد هولناک، تاثیر جنگ بر روی کارنامه‌ی سینمایی آنها آشکار است.

در مستند جدید و تماشایی نت‌فلیکس پس سینماگر برجسته شامل استیون اسپیلبرگ، فرانسیس فورد کوپولا، گیرمو دل‌تورو، لارنس کاسدان و پل گرین‌‌گرس درباره ۵ غول سینما در جنگ جهانی دوم یعنی جان فورد، ویلیام وایلر، جان هیوستون، فرانک کاپرا و جرج استیونس صحبت کرده اند.

اسپیلبرگ تهیه‌کننده اجرایی این مستند جذاب و مریل استریپ هم راوی آن است. تریلر «پنج نفر بازگشتند» را می‌تواند با زیرنویس فارسی در اینجا ببینید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
غول‌های سینما در جنگ جهانی دوم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج