رکورد جدید تراکنش های بانک ملی در سال ۹۵
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: در سال گذشته ارتقای سطح کیفی خدمات نوین و افزایش ظرفیت در بخش IT کمک موثری به خدماترسانی بانک کرده به طوری که بانک ملی ایران با ثبت ۵۰ میلیون تراکنش روزانه در ایام پایانی سال بدون لحظهای مشکل و اختلال به مشتریان خدمترسانی کرد.
خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: در سال گذشته ارتقای سطح کیفی خدمات نوین و افزایش ظرفیت در بخش IT کمک موثری به خدماترسانی بانک کرده به طوری که بانک ملی ایران با ثبت ۵۰ میلیون تراکنش روزانه در ایام پایانی سال بدون لحظهای مشکل و اختلال به مشتریان خدمترسانی کرد.
محمدرضا حسینزاده مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: این رکورد در حالی کسب شده که حجم تراکنشهای الکترونیک بانک ملی ایران در روزهای عادی سال به طور میانگین رتبه اول نظام بانکی کشور را دارد و در روزهای پایانی سال به علت حجم بالای مراجعات به خودپردازها و سامانههای خدمات الکترونیک این بانک، این میزان به ۵۰ میلیون تراکنش افزایش یافت و این نشانگر حجم عظیم و بدون اختلال سرویسدهی بانک ملی ایران به هموطنان است.
مدیرعامل بانک ملی ایران متذکر شد: اهمیت این موضوع زمانی درک میشود که تعداد ۳۰ میلیون مشتری این بانک و وجود حسابهای مهم کشوری در بانک ملی ایران را مدنظر قرار دهیم که لحظهای اختلال میتواند مشکلات عدیدهای ایجاد کند که با ارتقای زیرساختها، حتی کوچکترین وقفهای هم مشاهده نشد.
وی در ادامه از توجه به ویژگیهای منحصر به فرد سامانه بام بانک ملی ایران و تقویت و توسعه این سامانه و تبدیل آن به ابزار مناسبی برای جذب بیشتر مشتریان به عنوان یکی از اهداف سال ۹۶ این بانک خبر داد و توسعه خدمات الکترونیک بانک ملی ایران و استفاده از جدیدترین تکنولوژیها و فناوریهای روز در این حوزه را برنامه مهم این بانک در سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: این حق مشتریان است که سرویسهای جدید بانکی را به منظور انجام آسان و سریع عملیات بانکی خود، در اختیار داشته باشند
مدیرعامل بانک ملی ایران متذکر شد: اهمیت این موضوع زمانی درک میشود که تعداد ۳۰ میلیون مشتری این بانک و وجود حسابهای مهم کشوری در بانک ملی ایران را مدنظر قرار دهیم که لحظهای اختلال میتواند مشکلات عدیدهای ایجاد کند که با ارتقای زیرساختها، حتی کوچکترین وقفهای هم مشاهده نشد.
وی در ادامه از توجه به ویژگیهای منحصر به فرد سامانه بام بانک ملی ایران و تقویت و توسعه این سامانه و تبدیل آن به ابزار مناسبی برای جذب بیشتر مشتریان به عنوان یکی از اهداف سال ۹۶ این بانک خبر داد و توسعه خدمات الکترونیک بانک ملی ایران و استفاده از جدیدترین تکنولوژیها و فناوریهای روز در این حوزه را برنامه مهم این بانک در سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: این حق مشتریان است که سرویسهای جدید بانکی را به منظور انجام آسان و سریع عملیات بانکی خود، در اختیار داشته باشند
پ
ارسال نظر