۵۱۰۶۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نسخه های بلوری «سرکش» از راه می رسد

شرکت «لوکاس فیلم» که تملک آن ۵ سال است از جورج لوکاس فیلمساز قدیمی به والت دیسنی انتقال یافته است. هفته پیش تصریح کرد که «سرکش: یک داستان جنگ ستارگانی» که یکی از ۵ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶ جهان بود، از ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ به صورت نسخه های بلوری و D.V.D در آمریکا و اروپا روانه بازار خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: شرکت «لوکاس فیلم» که تملک آن ۵ سال است از جورج لوکاس فیلمساز قدیمی به والت دیسنی انتقال یافته است. هفته پیش تصریح کرد که «سرکش: یک داستان جنگ ستارگانی» که یکی از ۵ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶ جهان بود، از ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ به صورت نسخه های بلوری و D.V.D در آمریکا و اروپا روانه بازار خواهد شد تا فیلمی که خط و خطوطی از فیلم های ۷ گانه و فضایی استاروارز دارد اما به هیچ وجه دنباله ای بر آنها نیست پس از توفیق عظیمش بر پرده نقره ای در خانه مردم و در شبکه نمایش خانگی هم قابل دیدن باشد.
نسخه های بلوری «سرکش» از راه می رسد
این نسخه ها دارای توضیحاتی درباره جزییات فنی و چگونگی شکل گیری صحنه های سحر آسای این فیلم است و تشریح می شود که سازندگان فیلم چطور توانسته اند کاراکترهای گرند موف نارکین و پرنسس لیا را از نو و به مدد اسپشیال افکت های خیره کننده فیلم احیا کنند اما هیچیک از صحنه های حذف شده در زمان تدوین نهایی فیلم به این نسخه های ویدیویی اضافه نشده است.
رویکرد سازندگان این فیلم به چهره های معروف استاروارزی در حالی شکل می گیرد که برخی از آنها مثل پرنسس لیا ایفا کنندگان اوری ژینال و اصلی رل های خود را از دست داده اند که کری فیشر فقید از آن قبیل است. آنچه موفقیت عظیم مالی «سرکش» را عجیب تر جلوه می دهد، ادامه نیافتن داستان های استاروارز در این فیلم و فقط وجود خط و ربط ها و نشانه های آن فرانچیز در این فیلم جدید است. با این اوصاف می توان متوقع بود که ساخت فیلم هایی از این دست که به گونه ای نشانگر جنگ ستارگان باشد و فقط رنگ و بوی آن را بدهد در عین ساخته شدن دنباله های استاروارز استمرار یابد و همچنان بر درآمدسازی های نجومی این سری فیلم ها بیافزاید و دلایلی قاطع بر استمرار حیات این فرانچیز محبوب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج