۵۱۰۸۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمسخر جیمر پترسون از سوی استفن کینگ

مطلبی که «جیمز پترسون» در تمجید کتاب جدید خود عنوان کرده، دستمایه تمسخر او توسط «استفن کینگ» و چند نویسنده دیگر شده است.

خبرگزاری ایسنا: مطلبی که «جیمز پترسون» در تمجید کتاب جدید خود عنوان کرده، دستمایه تمسخر او توسط «استفن کینگ» و چند نویسنده دیگر شده است.

«ایندیپندنت» نوشت: «جیمز پترسون» که تاکنون چندین بار عنوان پردرآمدترین نویسنده جهان را کسب کرده، اخیرا «کتاب سیاه» را به چاپ رسانده و درباره آن گفته است: فکر می‌کنم «کتاب سیاه» بهترین کار من در ۲۰ سال اخیر باشد. او سپس از دو اثر دیگرش نام برده و «کتاب سیاه» را بهتر از آن‌ها توصیف کرده است.
تمسخر جیمر پترسون از سوی استفن کینگ

این در حالی است که «پترسون» خود اذعان دارد که در نگارش کتاب‌هایش با دیگر نویسندگان همکاری می‌کند. او یا کارهای آن نویسندگان را بازنویسی می‌کند و یا از یادداشت‌های آن‌ها در فرآیند نگارش کتاب سود می‌برد.

در این شرایط «استفن کینگ» که پیش‌تر هم کار «پترسون» را «افتضاح» خوانده بود، در توئیتر به تمسخر این نویسنده مشهور پرداخته است.

«استفن کینگ» که خالق بیش از ‌۲۰۰ داستان کوتاه و حدود ۶۰ رمان است، از برجسته‌ترین و پرطرفدارترین نویسندگان ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی محسوب می‌شود. کارگردانان بزرگ با اقتباس از رمان‌های او فیلم‌های بسیاری ساخته‌اند. فهرست برخی از این فیلم‌ها که با بازی درخشان بازیگران نامدار بر پرده رفته از این قرار است: «مسیر سبز»، «رهایی از شائوشنک» و «مه» به کارگردانی «فرانک دارابونت»، «میزری» به کارگردانی «راب راینر» و «۱۴۰۸» به کارگردانی «مایکل هاف استروم».

نویسنده رمان‌های «مسیر سبز» و «رستگاری در شائوشنک» نوشت: توصیه‌نامه کتاب جدید «پترسون» از سوی ... «جیمز پترسون» منتشر شد!

«اریک جروم دیکی» نویسنده آمریکایی در ادامه حملات توئیتری‌ «کینگ»، در صفحه توئیتر خود نوشت: فردی که از خود تعریف می‌کند، به زودی کور می‌شود.

«جیسون آرناپ» رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس هم نوشت: سعی نکرد اسمش را با نام مستعار «پترسون جیمز» قایم کند؟

همچنین «جویس کرول اوتس» داستان‌نویس مطرح آمریکایی و برنده جوایز مهم ادبی توئیت کرد: بله، اما این «جیمز پترسون» بینا و هوشیار است.

«تیلور الموست» هم نوشت: اگر منصف باشیم، این آدم واقعا خوب از خودش تعریف می‌کند.

«جیمز پترسون» نویسنده مطرح رمان‌های روانشناختی و جنایی آمریکاست که مجموعه‌اش با نام «الکس کراس» شهرت جهانی دارد. «پترسون» به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند. نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون جلد از کتاب‌های این نویسنده آثار جنایی آمریکا در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. درآمد «پترسون» در سال ۲۰۱۶ به ۹۵ میلیون دلار رسید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج