اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۱۴۰۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

شرایط تردد مشمولان سربازی خارج از ایران

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از اتمام مهلت مقررات مربوط به تردد مشمولان ایرانی خارج از کشور خبر داد و توضیحاتی را درباره شرایط فعلی تردد این افراد ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از اتمام مهلت مقررات مربوط به تردد مشمولان ایرانی خارج از کشور خبر داد و توضیحاتی را درباره شرایط فعلی تردد این افراد ارائه کرد.

سردار موسی کمالی درباره اینکه گفته می‌شود مقررات ورود و خروج ایرانیان مقیم خارج از کشور تا پایان سال ۹۵ بوده و در حال حاضر به اتمام رسیده است گفت: این موضوع صحیح است و این مقررات تا پایان سال ۹۵ بود، در حال حاضر نیز اقداماتی برای تمدید و شرایط جدید این مقررات انجام شده که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

کمالی درباره اینکه در حال حاضر ایرانیان مقیم خارج از کشور چه شرایطی دارند؟ گفت: هموطنانمان در خارج از کشور نباید نگران باشند چرا که تا زمان تصویب مقررات جدید مقررات قدیم همچنان پابرجاست و کسانی که وارد کشور شده طبق همان مقررات می‌توانند خارج شود و کسانی هم که خارج شده‌اند بر اساس همین مقررات می‌توانند وارد شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره مقررات تردد ایرانیان خارج از کشور گفت: بر اساس قانونی که در حال حاضر نیز اجرا می‌شود ایرانیانی که حداقل دو سال در خارج از کشور بودند می‌توانند سالی دو بار و حداکثر سه ماه به کشور تردد کنند.

وی افزود: این افراد می‌توانند در خارج از کشور به سفارت‌خانه‌ها یا نماینده‌های جمهوری اسلامی مراجعه کرده و به گذرنامه‌شان مهر ورود و خروج بزنند.

کمالی بیان کرد: این مقررات درباره افرادی است که مشمول سربازی بوده و به سربازی نرفته‌اند. دانشجویان و آن دسته از مشمولانی که با معافیت تحصیلی به خارج از کشور رفتند مشکلی در ترددشان وجود ندارد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      سلام ببخشید خواستم بپرسم من جریمه خرید خدمتم ۱۶ میلیون بوده که بصورت اقساطی یک سوم ان را برج۷ سال۹۵ پرداخت کردم،و یک قسط دادم و بقیه فعلا ندادم،بخاطره اینکه اعلام کردن اونهایی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) هستن پنجاه درصد تخفیف میگیرن،،،منم خانوادم تحت پوشش هستن،کی میتونم واسه پنجاه درصد تخفیف اقدام کنم،ممنون میشم اگه بگین،یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج