۵۱۱۹۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

منتظر گوشی‌های جدید ارزان‌قیمت لنوو باشید

شرکت لنوو قصد دارد دو گوشی جدید با نام‌های موتو C و موتو C پلاس معرفی کند که برای افراد با بودجه محدود طراحی شده‌اند. این دو گوشی، مدل‌هایی رده‌پایین و ارزان‌قیمت هستند که با اندروید ۷٫۰ نوقا معرفی خواهند شد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت لنوو قصد دارد دو گوشی جدید با نام‌های موتو C و موتو C پلاس معرفی کند که برای افراد با بودجه محدود طراحی شده‌اند. این دو گوشی، مدل‌هایی رده‌پایین و ارزان‌قیمت هستند که با اندروید ۷٫۰ نوقا معرفی خواهند شد.
منتظر گوشی‌های جدید ارزان‌قیمت لنوو باشید

شرکت لنوو پیش از این، گوشی موتو G5 پلاس را معرفی کرده بود که مدلی با قیمت بسیار به صرفه به همراه جدیدترین نسخه از سیستم‌‎‌عامل اندروید بود. حال این شرکت قصد دارد مسیرش را در معرفی مدل‌های نسبتا ارزان‌قیمت ادامه دهد.

گوشی‌های جدید موتو C و موتو C پلاس، هر کدام یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی دارند. صفحه‌نمایش موتو C رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ و موتو C پلاس رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ دارد. موتو C پلاس به همراه قابلیت اتصال به شبکه LTE و موتو C با قابلیت اتصال به شبکه‌های ۴G و ۳G عرضه خواهند شد.

در هر دوی این مدل‌ها، از تراشه‌های مدیاتک استفاده می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های این دو مدل در ظرفیت باتری آن دو است. مدل عادی باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی و مدل پلاس باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. قیمت و زمان عرضه این دو گوشی هنوز مشخص نیست اما می‌دانیم که این دو مدل در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و قرمز به بازار عرضه می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج