۵۱۲۱۶۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

انفجار مخزن گاز خودرو، یک کشته بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در حادثه انفجار مخزن گاز سی ان جی (CNG) یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در پمپ گاز کمربندی والفجر (جنت) یک نفر کشته شد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در حادثه انفجار مخزن گاز سی ان جی (CNG) یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در پمپ گاز کمربندی والفجر (جنت) یک نفر کشته شد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

محمد رضا عالی منش، چهارشنبه در گفت و گویی افزود: ماموران اورژانس پس از اطلاع از وقوع این حادثه به وسیله چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یکی از مصدومان این سانحه به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شد و مصدوم دیگر به صورت سرپایی توسط تکنسین های اورژانس در محل مداوا شد.
انفجار مخزن گاز خودرو، یک کشته بر جای گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز هم گفت: به دنبال وقوع این انفجار، نیروهای آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز از ایستگاه های 14، پنج، 17 و 18 به محل حادثه اعزام شدند.

محمد فرخ زاده افزود: مخزن گاز سی ان جی یک دستگاه خودرو در حین سوخت گیری دچار انفجار شد و براثر شدت این حادثه سه خودرو دیگر و بخش عمده ای از جایگاه سوخت نیز دچار خسارت های شدید شد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در صحنه حادثه، اقدام به قطع جریان برق جایگاه و تخلیه کامل این مکان کردند و ضمن ایمن سازی محل، در مدت زمان کوتاهی آتش ناشی از این انفجار مهار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا تو روخدا این سی ان جی جمعش کنید نخاستیم

    • بدون نام

      ماشین گازسوز نگیرید هم ایمن نیست هم موتور رو داغون میکنه هزینه بنزین اونقدر زیاد نمیشه که مجبور بشیم گاز بزنین

    • رضا

      چرا تو استان فارس اینقدر زیاده این حوادث؟ شایدم فقط شیرازی ها اطلاع رسانی می کنند و بقیه سرپوش میزارند!!!!
      استفاده از گاز اونقدری که فکر می کنیم بد نیست بخصوص که ما دومین ذخیره گاز رو داریم و خیلی از کشورها قبل از ما اینکار رو کردند ولی حیف که ما انسانهای هوشمندی نیستیم از قدیم گفتند که "کسی از تجربه بقیه درس نگیره خودش مثال و مایه تجربه دیگران میشه" یک سری از این کشورها تاوان نابخردی شونو دادند ولی من نمی دونم چرا ما هم راه اونا را در پیش گرفتیم (ظاهرا تا خودمون تجربه نکیم قبول نمی کنیم)
      با یه سری اقدام و وضع و اجرای مقرارت میشه جلو این حوادث رو گرفت ، بخدا زشته تو این قرن جون یک آدم بخاطر همچین چیزایی در معرض خطر قرار بگیره!!!
      و اینم باید بدونیم اگه تلاشی نکنیم تا یکی دو سال دیگه هر روز شاهد این انفجارها خواهیم بود ( برای مخازن طبق استاندارد یک عمری تایین شده با توجه به زمان اجرای طرح گازسوز کردن و دفعات شارژ ، بخصوص در خودروهای عمومی ، تعدادی از مخازن به پایان عمرشون دارند نزدیک می شوند) و اگه اقدامی نکنیم بحران ملی آینده ما خواهد بود و مسئولین هر روز در استانهای کشور باید ستاد بحران تشکیل بدهند ، پس بهتره قبل از وقوع بفکر...........
      (اگه گوشی برای شنیدن باشه می توان همینجا تک تک بیان و بحث کرد)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج