۵۱۲۱۶۶
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

/حاشیه‌های دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری/

شوخی رییس جمهور ایران شدن!

رسم شده همه چیز را به شوخی می‌گیریم چه در رسانه چه در عالم واقع، حالا هم نوبت رییس جمهور شدن است شرایط کاندیداتوری برای تصدی پست اولین مقام اجرایی کشور در سطحی است که حتی مشورت هم نمی‌خواهد آن هم با خانواده!

خبرگزاری ایسنا:رسم شده همه چیز را به شوخی می‌گیریم چه در رسانه چه در عالم واقع، حالا هم نوبت رییس جمهور شدن است شرایط کاندیداتوری برای تصدی پست اولین مقام اجرایی کشور در سطحی است که حتی مشورت هم نمی‌خواهد آن هم با خانواده!

به گزارش ایسنا، دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم از ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت کشور آغاز شد و در ساعت‌های اولیه در غیبت شخصیت‌های سیاسی، مردم عادی همچنان پای ثابت ثبت‌نام‌ها بودند.

در ساعت اولیه دومین روز ثبت نام‌ها یک جوان ۱۹ ساله برای رییس جمهور شدن وارد وزارت کشور شد و گفت که امروز بدون اطلاع دادن به خانواده‌اش ثبت‌نام کرده و معتقد است که رئیس‌جمهور تنها باید مطیع رهبری باشد.

یک جوان متولد ۱۳۶۸ هم که هنوز دانشجوی مقطع کارشناسی است پس از ثبت نام گفت که از حسن روحانی در کابینه خود استفاده نخواهد کرد.

در حالی که دومین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری صبح آرامی را می گذراند، حوالی ساعت ۱۱ حضور محمود احمدی نژاد، حمید بقایی و اسفندیار رحیم‌مشایی فضای ستاد انتخابات کشور را تغییر داد.

این سه نفر در میان ازدحام عکاسان و خبرنگاران وارد ستاد انتخابات شدند و ابتدا همانطور که پیش از این اعلام شده بود حمید بقایی مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرد، بعد از آن به ناگاه محمود احمدی نژاد نیز شناسنامه خود را نشان داد و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. این در حالی بود که مقام معظم رهبری، در توصیه ای به احمدی نژاد از او خواسته بودند تا در این انتخابات کاندیدا نشود و او نیز در نامه ای تمکین خود را اعلام کرده بود، اما امروز اتفاق دیگری رخ داد.

شیخ الاسلام وزیر کار محمود احمدی نژاد که دوران مسئولیتش با حاشیه های زیادی توسط مجلس نهم و استیضاح همراه بود و علی اکبر جوان فکر این سه نفر را همراهی می کردند.

در حالی که برخی رسانه ها خبر ثبت نام مشایی در انتخابات را منتشر کردند، او کاندیدا نشد. نهایتا احمدی نژاد در نشست خبری خود پس از ثبت نام تاکید کرد که به قول اخلاقی خود به رهبری پایبند است و فقط برای حمایت از بقایی نام نویسی کرده است.
پس از پایان سخنرانی احمدی نژاد، بقایی پشت تریبون آمد که همان لحظه اعلام شد که محمدباقر قالیباف وارد ستاد انتخابات کشور شده، همین موضوع باعث شد جمعی از خبرنگاران سالن را ترک کنند و نهایتا این خبر تکذیب شد و تا ساعاتی بعد از اعلام این خبر هنوز قالیباف و یا شخصیت مورد توجهی به ستاد انتخابات نیامد.
مراحل ثبت نام محمود احمدی نژاد به طور زنده از شبکه خبر صدا و سیما پخش شد.
مرد بیکاری که به گفته خودش مشکلات اقتصادی فراوانی داشت، سه تن از اهالی خوزستان که با لباس عرب ی آمده بودند و جمعی از بانوان بعد از احمدی‌نژاد برای رییس جمهور شدن ثبت نام کردند.

سید احمد کاشانی، پسر آیت الله کاشانی که نمایندگی دور اول و دوم مجلس را در کارنامه دارد نیز امروز آمد تا بلکه رییس جمهور شود.

ثبت نام بازیگران و شخصیت‌های هنری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حاشیه های زیادی به همراه داشت، عصر امروز نیز سیروس میمنت بازیگر تلویزیون و سینما عزم ریاست جمهوری کرد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

ستاد انتخابات کشور در روز دوم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری همچنین میزبان چند استاد دانشگاه، یک مربی یوگا، یک داوطلب ١٨ ساله، یک طراح لباس، یک جوان بسیجی و ... برای نام نویسی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      خدایی کشور تباهی داریم !!!

    • محمد

      رویهمرفته ملت جالبی هستیم

    • بدون نام

      شوخی نیست بلکه واقعیت تلخ روزگار ماست اول فکر میکردم در دوران قدیم نبود امکانات وارتباطات بود که مثلا آشپز پادشاه می‌شد نمردیم.ودیدیم که حتی بچه دانش آموز میاد ثبت نام!!!!البته جای تعجب هم زیاد ندارها چون مملکتی که همه چیز داره ولی فقیره نشان از این داره که افرادی که درراس هستن الفبای اقتصادوسیاست رونمیدونستن اگر میدونستن امروز روز احمدی نژاد به جای ثبت نام باید در دادگاه ثبت نام میکرد برای گندی که زده واقعا ایران جای خارق العاده هستش مردشماره یک کارآفرین رواعدام می‌کنه ولی بابک زنجانی هنوز داره به مردم دهن کجی می‌کنه همش انگار خوابه.........!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      چقد مسخره است ثبت نام برا ریاست جمهوری و هر کی از راه رسید و...همه چی رو ب مسخره گرفتن جهان سومی ها

    • بدون نام

      باید این نوع سیستم ثبت نام عوض شه کل دنیا داره بهمون میخنده باید ده نفر از بهترینهای کشور در امور اجرایی و مدیریت و اقتصاد کاندید بشن و یک نفر انتخاب شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج