۵۱۳۷۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: روز خوب دروازه بان ما در اهواز بود

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: در بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر روز خوب دروازه بان ما بود.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: در بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر روز خوب دروازه بان ما بود.

حسین فرکی شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز لازم می دانم درگذشت دو تن از خبرنگاران کشور و همچنین فوت برخی هموطنان در سیل آذربایجان را تسلیت بگویم.

وی در خصوص بازی با استقلال خوزستان عنوان کرد: قبل از آغاز بازی هم می دانستم ما بازی ساده ای در اهواز نخواهیم داشت و قرار است با تیمی روبرو شویم که به عنوان نماینده ایران، بازی های خوبی در رقابت های جام قهرمانی آسیا از خود نشان داده است.

فرکی بیان کرد: به هر حال در این مقطع از لیگ برتر، بازی برای تیم های پائین جدول بسیار سخت شده است چرا که آنها در شرایط سختی در حال مبارزه برای بقا هستند. از سوی دیگر ما در این مسابقه به دنبال ارائه یک بازی حساب شده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران با اشاره به اینکه هوای اهواز هم امروز گرم بود، گفت: این هوا هم بازیکنان ما را اذیت کرد و آنها فشار زیادی را متحمل شدند به همین دلیل من فکر می کنم برخی اشتباهات بازیکنان ما در این بازی ناشی از همین فشار و گرما است.

فرکی بیان کرد: واقعیت این است که ما در این بازی ابتدا برای پیروزی و سپس برای کسب تساوی جنگیدیم چرا که شرایط جدول به گونه ای است که تیم ها حتی برای کسب یک امتیاز هم می جنگند و تلاش می کنند تا در نهایت به دسته پائین تر سقوط نکنند.

وی عنوان کرد: برای این بازی چند موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم ضمن اینکه تیم حریف هم یک موقعیت ۱۰۰ درصد داشت که حسن بیت سعید بازیکن آنها نتوانست از آن استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران با بیان اینکه دروازه بان ما هم در این بازی روز خوبی را پشت سر گذاشت، گفت: رتبه فعلی سایپا در جدول رده بندی به هیچ وجه مورد دلخواه ما نیست و شاید برای همین است که بازیکنان ما به خوبی در بازی ها ظاهر نمی شوند.

از سری رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز تیم های استقلال خوزستان و سایپای تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی بدون گل رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج