۵۱۴۰۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برنامه‌های ويژه صداوسیما در ايام انتخابات

در ادامه سلسله اقدامات انجام شده براي برگزاري هرچه باشكوه تر انتخابات رياست جمهوري يازدهم برخي برنامه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي در جهت تبليغات انتخاباتي اعلام مي‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان : در ادامه سلسله اقدامات انجام شده براي برگزاري هرچه باشكوه تر انتخابات رياست جمهوري يازدهم برخي برنامه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي در جهت تبليغات انتخاباتي اعلام مي‌شود.

برنامه‌های تبليغاتي رسانه ملی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای خلق حماسه‌ای سیاسی در ۲۴خرداد ماه ۱۳۹۲ به شرح ذيل است:

* شبكه اول سيما: هر نامزد انتخاباتي مي‌تواند دو مستند توليدي خود را، هر كدام به مدت ۳۰ به نمايش بگذارد و علاوه بر آن ۳۰ دقيقه هم زمان براي معرفي خود مقابل دوربين‌هاي صدا و سيما دارد.

* شبکه دوم سيما: صندلي داغ گفتگوي ويژه خبري ۴۵ دقيقه ميزبان كانديداها‌يي است كه به سوالات صريح مجري پاسخ خواهند داد.

* شبكه سوم سيما: هر کانديداي انتخاباتي در ۶۰ دقيقه پاسخگوي سوالات مهمي است كه جوانان درباره آينده خود دارند.

* شبكه چهارسيما: با افزايش بحث‌هاي تخصصي تر، هر نامزد انتخاباتي به صورت چهره به چهره مقابل ۳ كارشناس سياسي، اجتماعي و اقتصادي برنامه‌هاي خود را در ۶۰ دقيقه تشريح خواهد كرد.

و در نهايت گفتگوي ۴۵ دقيقه‌اي شبكه خبر با هر کدام از كانديداها از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران در ايام تبليغات انتخاباتي است.

اما هموطنان خارج از كشور هم ميتوانند پاسخ سوالات خود از نامزدها را از طريق شبكه جهاني جام‌جم با زمانبندي يك ساعت براي هر کانديدايي به نظاره بنشينند. ضمنا يكي از دو فيلم تبليغاتي کانديداها هم در اين شبكه دو بار تكرارخواهد شد.

گفتني است، طبق تصميماتي كه براي مناظره‌ها گرفته شده درصورتي كه تعداد كانديداها كمتر از ۵ نفر باشد مناظره‌ها به صورت دو نفره و به عبارتي تك به تك خواهد بود ولي چنانچه تعداد نامزدها بيشتر از ۵ نفر باشد مناظره‌ها به صورت جمعي و تخصصي با حضور يك مجري و چند نامزد برگزار مي‌شود.

لازم به ذکر است راديويي‌ها هم از غافله عقب نخواهند ماند چرا كه ايستگاه‌هاي راديويي ايران، جوان، ورزش، معارف و پيام هم ميزبان نامزدها به صورت تخصصي خواهند بود کمااينکه در انتخابات يازدهم رياست جمهوري كانديداها ميتوانند مستند راديويي خود را نيز پخش کنند.

در مجموع بايد گفت كه براي هر كانديدا با احتساب تكرار فيلم‌ها ۴۲۰ دقيقه برنامه از تلويزيون و ۲۱۶ دقيقه برنامه از راديو پخش خواهد شد كه اين مدت زمان قابل توجه ميتواند در تاكتيك‌هاي تبليغاتي نامزدها و كاهش هزينه‌هاي هر کانديدايي نقش بسزايي داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mhd

      مگه معلومه چند نفرند ؟!!!
      بلکه از 10 نفر بیشتر بودند اونوقت چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج