۵۱۵۱۰۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

فرمانده نظامی ارشد ارتش:

پاسخ ارتش به دشمنان قاطع خواهد بود

فرمانده نظامی ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تاکید دارد که پاسخ این نیروی نظامی به تحرکات احتمالی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، سخت و قاطع خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نظامی ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تاکید دارد که پاسخ این نیروی نظامی به تحرکات احتمالی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، سخت و قاطع خواهد بود.
امیر سرتیپ وجیه‌الله جمشیدی دوشنبه 28 فروردین در دیدار فرماندهان نظامی ارتش استان فارس به نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز که به‌مناسبت روز ارتش برگزار شد، گفت: امروز ارتش یقیناً با تمام قدرت طبق منویات و تدابیر رهبری حرکت کرده و فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند.

این فرمانده نظامی ارتش در فارس گفت:‌ کوچکترین حرکت دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی قطعاً با پاسخ سخت ارتش مواجه خواهد شد و ما امروز قدر این اقتدار را می‌دانیم و بر خود وظیفه می‌دانیم که به بهترین شکل ممکن از این کشور دفاع کنیم.

جمشیدی با تصریح اینکه ما تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های روز ارتش را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم، گفت: مدال‌هایی که ارتش از مقام معظم رهبری دریافت کردند بسیار با ارزش هستند و ارتش شجره طیبه است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین ارتش جمهوری اسلامی را از متدین‌ترین نیروها برشمرد و گفت: امروز ارتش ما مردمی‌ترین ارتش در دنیاست و این‌ها عناویتن و لقب‌هایی است که مقام معظم رهبری به ارتش اعطا کرده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه امروز ارتش با تمام قدرت طبق منویات و تدابیر رهبری حرکت کرده و فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند،‌ گفت:‌ کوچکترین حرکت دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی قطعاً با پاسخ سخت ارتش مواجه خواهد شد.

وی در بخشی از سخنان خود به ارائه تحلیلی از نام‌گذاری 29 فروردین به‌نام روز ارتش از سوی حضرت امام(ره) پرداخت و گفت: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌ آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در تقویم ملی با ملاحظاتی نظیر شناخت از ارتش ثبت شد که این شناخت نه تنها به واسطه لحظات پیروزی انقلاب اسلامی بلکه به جهت ایمان و شناخت به ارتش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.

جمشیدی با یادآوری ارتباط بدنه ارتش با امام راحل، ارتش را یکی از نیروهای اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اثبات این ادعا آن است که در آن زمان عناصری که در اریکه قدرت نشسته بودند، ارتش را بهترین مدافع تاج و تخت می‌دانستند اما در زمانی که به ارتش نیاز داشتند،‌ ارتش از دستورات آنان سرپیچی کرد و به مردم پیوست و این بهترین نشانه وفاداری ارتش به امام و انقلاب اسلامی بود.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: یقیناً امام(ره) می‌دانستند که انقلاب اسلامی به جهت اینکه حکومت چندین ساله شاهنشاهی را در ایران به زباله‌دان تاریخ هدایت کرده است، دشمنانی در مسیر خود خواهد داشت به همین دلیل ایشان پیش‌بینی‌هایی در این زمینه کرده بود.

وی، بروز غائله‌های مختلف در اوایل انقلاب در نقاط مختلف کشور را از جمله این موارد دانست و گفت:‌ در آن زمان اولین نیرویی که برای کنترل کردن این آشوب‌ها وارد عمل می‌شد،‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران بود لذا ارتش نخستین پشتیبان برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

جمشیدی با یادآوری اینکه امام راحل تأکید فرمودند که ارتش در روز ۲۹ فروردین به خیابان‌ها بیایند و اقتدار خود را نشان دهند،‌ گفت: یکی از مبانی و ارکان هر حکومتی، داشتن نیروهای مسلح قوی است و امام(ره) نیز این قضیه را به خوبی می‌دانست لذا برای حفاظت و نگهداری از انقلاب اسلامی در لحظات اولیه این روز را نامگذاری کردند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همزمان با آغاز دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی در همان لحظات اولیه با ترکیب نیروهای مردمی به مقابله با نیروهای بعث عراق پرداخت؛‌ نیروهایی که بنا داشتند تا در عرض یک روز استان خوزستان و در عرض یک هفته نیز کل کشور را فتح کنند اما این کار به دلیل وجود ارتش و ترکیب مردمی که هسته مقاومت را شکل دادند، محقق نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      روزشون مبارک
      فردا ترافیک بدی خواهیم داشت، ای کاش مراسم روز ارتش و دفاع مقدس را به آخرین جمعه فروردین و آخرین جمعه شهریور می گذاشتند تا هم مردم ببینند هم ترافیک نشه

    • ایرانی

      ملت فدای ارتش ارتش فدای ملت

    • بدون نام

      سلام بر ارتش خدا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج