۵۱۵۳۰۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مرد خفاشی در دست های مت ریوز

فته پیش تصریح شد که مت ریوز برای کارگردانی فیلم بعدی درباره کاراکتر معروف و کمیک استریپی «بت من» که دقیقاً با همین نام ساخته و ارائه می شود، گزینش شده است.

روزنامه بانی فیلم: هفته پیش تصریح شد که مت ریوز برای کارگردانی فیلم بعدی درباره کاراکتر معروف و کمیک استریپی «بت من» که دقیقاً با همین نام ساخته و ارائه می شود، گزینش شده است. این هشتمین فیلم بلند و مستقل پیرامون مرد خفاشی در پی فیلم هایی است که تیم برتون، جوئل شوماخر و کریستوفر نولان طی سالهای ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۲ ساختند و در بهار سال ۲۰۱۶ یک فیلم مشترک را هم کنار سوپرمن با کارگردانی زاک اسنایدر در بر داشتند.
مرد خفاشی در دست های مت ریوز
مت ریوز که پیشینه کارگردانی هر دو قسمت اخیر سری فیلم های «سیاره میمون ها» را دارد، گفته است که از کودکی به داستان های بت من عشق می ورزیده و این کاراکتر را بسیار شبیه به روحیات درونی خود می داند. توبی امه ریش یکی از سران کمپانی برادران وارنر هم با توصیف بت من به عنوان یک جواهر در میان داستان های «دی سی کمیکز» متذکر شده تخصص ریوز در ساخت فیلم های علمی ـ تخیلی ـ‌ حادثه ای بهترین نوید و مقدمه برای ساختن قسمت بعدی مرد خفاشی است.

ناگفته پیدا است که ایفای رل بت من در نسخه جدید و مت ریوزی آن با بن افلک خواهد بود که پس از اتمام تریلوژی کریستوفر نولانی مرد خفاشی نقاب و خرقه او را وام گرفت و جا افتادنش در این رل در اولین ورسیون بلند مشترک سوپرمن و بت من («طلوع عدالت») ناظران را متقاعد ساخت که بهترین فرد برای ایفای رل این ابرقهرمان خیالی و کمیک استریپی است که نوعی تیرگی افکار و تردید و خدشه های آشکار و پنهان از وجودش می بارد. این در حالی است که از ۱۹۸۹ که ساخت ورسیون های بلند و سینمایی از روی کاراکتر بت من آغاز شد، مایکل کیتون‌، ول کیلمر و جورج کلونی هم ایفاگر این رل بوده اند و البته کریستین بیل که بر خلاف نمایش ضعیف جورج کلونی در تک مرتبه فرو رفتن وی در این رل، در سه گانه کریستوفر نولان (۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲) موفق ترین و تیره ترین تصویر ممکن را از بت من ارائه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج