۵۱۵۳۱۹
۱ نظر
۵۰۶۸
۱ نظر
۵۰۶۸
پ

قطع کردن صدای دزدگیر در ۳ ثانیه برای سرقت

دزد ۵۰ ساله ای که از کرج به مشهد آمده و در اطراف مراکز مهم تجاری، اموال داخل خودروهای پراید را می ربود اعتراف کرد: دزدگیر خودروها را در ۳ ثانیه قطع می کردم.

روزنامه خراسان: دزد ۵۰ ساله ای که از کرج به مشهد آمده و در اطراف مراکز مهم تجاری، اموال داخل خودروهای پراید را می ربود اعتراف کرد: دزدگیر خودروها را در ۳ ثانیه قطع می کردم.
فرمانده انتظامی مشهد درباره چگونگی دستگیری این سارق حرفه ای و سابقه دار به خراسان گفت: افزایش سرقت های داخل خودروهای پراید در اطراف حرم مطهر و مراکز تجاری و بررسی پرونده های آنان نشان می داد که خودروهای مذکور در اوایل صبح مورد دستبرد قرار گرفته اند.سرهنگ محمد بوستانی افزود: از سوی دیگر نیز سرقت داخل خودروها در اطراف جمعه بازار منطقه شهرک شهید رجایی افزایش می یافت تا این که گروهی از ماموران کلانتری مذکور با پوشش های مبدل و به طور غیرمحسوس به تحقیق در این باره پرداختند.
تصاویری نیز از دوربین های مدار بسته در مناطق وقوع سرقت به دست آمد که نشان می داد سارق مردی حدود ۵۰ ساله است که با کمین در مراکز پرتردد شهر به اموال داخل خودروها دستبرد می زند. این مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: جمعه گذشته ماموران کلانتری شهید رجایی که به صورت غیرمحسوس در منطقه جمعه بازار به تحقیقات خود ادامه می دادند متهم را با توجه به تصاویر موجود شناسایی کردند و او را در حالی به دام انداختند که قصد سرقت از داخل یک دستگاه پراید را داشت.
سرهنگ بوستانی تصریح کرد: این متهم ۵۰ ساله که چند ماه قبل از کرج به مشهد آمده است در اعترافات خود گفت: رانندگانی که خودروی خود را در اطراف مراکز تجاری و باز پارک می کردند را با دقت زیرنظر می گرفتم و آن ها را تعقیب می کردم . وقتی مطمئن می شدم که برای خرید وارد فروشگاه و یا از محل پارک خودرو خیلی دور شدند بلافاصله به محل پارک خودرو باز می گشتم و با باز کردن در خودرو به اموال داخل آن دستبرد می زدم! اگر خودرویی دزدگیر هم داشت، فقط در عرض ۳ ثانیه و با شگردی خاص صدای دزدگیر را قطع می کردم و پس از آن اموال داخل خودرو را می ربودم.

رئیس پلیس مشهد با بیان این که متهم مذکور از ۳ ماه قبل اقدامات مجرمانه خود را در مشهد آغاز کرده و مقادیری لوازم مسروقه از مخفیگاه وی کشف شده است ، افزود: بررسی های بیشتر درباره این سرقت‌ها در حالی ادامه دارد که وی به حدود ۳۰ فقره سرقت اعتراف و تاکنون ۸ تن از شاکیان، وی را شناسایی کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آنقدر بزنید او را تا دیگر توان دزدی نداشته باشد پراید مال آدمهای فقیر و کم درآمد است بی شرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج